Mato Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 22 og har enda ikke noe ordentlig skjegg , bare noen rare stive hår her og der , må vell vente enda litt lengre til jeg kan spare til hele skjegg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hehe, jeg har sånn teit dun-bart, som barberes bort etter noen uker... Men så kommer den tilbake. Fant ut at den skulle bort etter at folk kalte den hassan-bart og sånt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 bare noen tuster her og der... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tror vell ikke det er noe spes å _Glede_ seg til med skjegg, bart osv... Er bare noe piss. Hvis du glemmer å dra høvelen om morran, så går du rundt hele dagen og prøver å "gjemme" veksten. For meg (som foretrekker bare-skin) er det bare en haug med piss... Skulle ønske det ikke var noe hårvekt på kroppen, bare på hodet... Alt klør osv, spes rundt lillemann, kommer også hår steder du ikke vil ha hår :S Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fikk kinnskjegg i 12-13 års alderen, hadde nesten 6-7 cm lange (lengde på hårstråene) koteletter før jeg lærte meg og barbere de Fikk på haka og resten i 15-16 års alderen. Mangler i en alder av 20 år fortsatt bart og litt under haka. Men har selvsagt skjegg for det Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fikk kinnskjegg i 12-13 års alderen, hadde nesten 6-7 cm lange (lengde på hårstråene) koteletter før jeg lærte meg og barbere de å æsjifyttehelvette... noen må jo ta ansvar når de ser silkt? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hadde helskjegg på barneskolen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hadde helskjegg på barneskolen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har en kompis som fikk tidlig skjegg,og så ut som han var 25 når han var 14.... til og med faren hans sendte han på polet :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tror vell ikke det er noe spes å _Glede_ seg til med skjegg, bart osv... Selvfølgelig skal man glede seg til man får skjegg. Det er en av de tingene som gjør menn til menn. 2 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Siden jeg var så heldig å få helskjegg på barneskolen så fikk jeg også pult deilige studiner når jeg var 13. Så skjegg er noe å glede seg til. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 .. Når jeg tenker meg om var jeg vell en av de første som fikk "skjegg" haha, sikker på det ? jeg gikk jo også på samme ungdomsskole som deg jeg trodde jeg var først Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg er 18 år, null skjegg på meg. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg er 16år og har muligheten til skjegg, men barberer det bort. Ser ikke bra ut! Hender jeg er slurvete til og barbere meg, men jeg har reativ seng hårvekst generelt. Jeg kan klippe meg 2ganger i året og fortsatt ikke langt hår. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg er 21 og har fremdeles ingen tegn til skjeggvekst. Burde jeg være bekymret? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg er 21 og har fremdeles ingen tegn til skjeggvekst. Burde jeg være bekymret? Be afraid...Be very afraid :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg er 21 og har fremdeles ingen tegn til skjeggvekst. Burde jeg være bekymret? Nei, jeg ville vært bekymret om du hadde. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hehe, jeg har sånn teit dun-bart, som barberes bort etter noen uker... Men så kommer den tilbake. Fant ut at den skulle bort etter at folk kalte den hassan-bart og sånt Ronke Bart kalles det her i gården... For å svare på topic, har hatt runke dun bart i et par år nå, er 17 i morgen. har et par lange svarte hår på haka som må vekk nå i kvell, ser ganske teit ut, er vell 8 hår til sammen eller noe :!: Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei, jeg ville vært bekymret om du hadde. Mange kvinner som har det :!: I sløyden på ungdomsskolen hadde vi en lærerinne med bart og skjeggvekst Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei, jeg ville vært bekymret om du hadde. Mange kvinner som har det :!: I sløyden på ungdomsskolen hadde vi en lærerinne med bart og skjeggvekst Hun skulle prøvd høvelen. Kvinner med skjeggvekst bør virkelig vurdere å fjerne det, blir liksom litt feil om det stikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå