Gå til innhold

Når fikk du skjegg første gang?

Nicklas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror vell ikke det er noe spes å _Glede_ seg til med skjegg, bart osv... Er bare noe piss. Hvis du glemmer å dra høvelen om morran, så går du rundt hele dagen og prøver å "gjemme" veksten. For meg (som foretrekker bare-skin) er det bare en haug med piss... Skulle ønske det ikke var noe hårvekt på kroppen, bare på hodet... Alt klør osv, spes rundt lillemann, kommer også hår steder du ikke vil ha hår :S

Lenke til kommentar

Fikk kinnskjegg i 12-13 års alderen, hadde nesten 6-7 cm lange (lengde på hårstråene) koteletter før jeg lærte meg og barbere de :p

Fikk på haka og resten i 15-16 års alderen.

Mangler i en alder av 20 år fortsatt bart og litt under haka.

Men har selvsagt skjegg for det :thumbup:

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har sånn teit dun-bart, som barberes bort etter noen uker... Men så kommer den tilbake. Fant ut at den skulle bort etter at folk kalte den hassan-bart og sånt :p

Ronke Bart kalles det her i gården...

For å svare på topic, har hatt runke dun bart i et par år nå, er 17 i morgen. :w00t:

har et par lange svarte hår på haka som må vekk nå i kvell, ser ganske teit ut, er vell 8 hår til sammen eller noe :!:

Lenke til kommentar
Nei, jeg ville vært bekymret om du hadde. :)

Mange kvinner som har det :!:

I sløyden på ungdomsskolen hadde vi en lærerinne med bart og skjeggvekst :no:

Hun skulle prøvd høvelen. ;)

Kvinner med skjeggvekst bør virkelig vurdere å fjerne det, blir liksom litt feil om det stikker. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...