Nicklas Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei! Jeg bare lurte på når det er normalt å få skjegg? For nå vil jeg ha skjegg snart Hehe, sikkert litt teit spørsmål da men Takker for alle svar! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Begynte ihvertfall å barbere meg i 8., fikk da kinnskjegg,bart og hår/skjegg på haken. EDIT: Ikke dunbart her i huset nei. Endret 13. november 2004 av pronoob Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Tja, si det, husker ikke helt. Begynte med en fancy dunbart på ungdomsskolen, og så utviklet det seg sakte derifra. Veldig opp og ned fra person til person. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Tja, si det, husker ikke helt. Begynte med en fancy dunbart på ungdomsskolen, og så utviklet det seg sakte derifra. Veldig opp og ned fra person til person. Hvor gammel er du? Jeg er 15 1/5 år gammel Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Dun var vell i 8 klasse 10 klasse var det flipp skjegg Nå er det skinn skjegg og skjegg på haka... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 eg er 13 of har hatt det i 1-2 år nå Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Dun var vell i 8 klasse10 klasse var det flipp skjegg Nå er det skinn skjegg og skjegg på haka... Det er rart det der Ingen i hele 10. klasse har skjegg ... noen har dun, men ikke skjegg. Og når vi ser på bildene fra de som gikk i 10. klasse for noen år siden så hadde de skjegg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jau, klarte ikke noe mer en flipp skjegg i 10 klasse... Men 4 år senere kan jeg gå 2 dager uten og babere meg og se ut som en ape Håret mitt vokser generelt veldig fort Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jau, klarte ikke noe mer en flipp skjegg i 10 klasse...Men 4 år senere kan jeg gå 2 dager uten og babere meg og se ut som en ape Håret mitt vokser generelt veldig fort Hehehe oki Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hmmm. Si det. begynt vel å barbere meg i 13 års alderen. Nå er det dagligdags og strengt tatt nødvendig å barbere seg hver dag da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg hadde noen forferdelige koteletter (kinnskjegg) i 7-8.klasse (og har dem enda, så lenge jeg er snill med dama iallefall), bukkeskjegget kom ikke skikkelig før et par år etter. Litt sent ute på haka. Barten forholder seg (heldigvis) relativt rolig enda. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er bare så forbanna kjedelig og babere seg Men har gått til innkjøp av en svindyr babermaskin...men ingenting slår høvelen Når jeg tenker meg om var jeg vell en av de første som fikk "skjegg" Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hehe Åhhh .... jeg går i 10. klasse og jeg (heller ingen andre) har fått noe skjegg ENDA!! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er bare så forbanna kjedelig og babere seg Men har gått til innkjøp av en svindyr babermaskin...men ingenting slår høvelen Helt enig her. så stå og barbere seg er SÅ kjedelig. Jeg orker ikke maskin. Går ca like fort imho med høvel og blir bedre resultat. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Nicklas: Se det positive i det, du slipper å barbare deg. Det er noe herk. Endret 13. november 2004 av Rikky 1 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Nicklas: Se det positive i det, du slipper å barbare deg. Det er noe herk. Hehe, jepp Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 med høvel og blir bedre resultat. Aka babyrompe...silke mykt.... Anyways...er ikke så glad i skjegg...det KLØR, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Anyways...er ikke så glad i skjegg...det KLØR, eller er det bare meg? Man må jo lide for skjønnheten! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Aka babyrompe...silke mykt.... Anyways...er ikke så glad i skjegg...det KLØR, eller er det bare meg? Hehe. skjegg klør og er er herk. Har så og si ikkeno hår på hodet, da blir det dumt å ha skjegg i ansiktet mener jeg. Derfor er det fra nå 3mm på hodet og ikkeno i ansiktet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Begynte å få dunbart i 6. klasse... Skjegget kom ikke for fullt før 9. klasse. Bruker høvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå