Bose Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 En kamerat av meg skulle bygge pc for en jeg kjenner. Når han satt ned hk i kabinetett glemte han de mellom-stikkene som skal skrus ned i kabinetett først. Så ringte han meg å lurte på hvorfor maskinen ikke starta! :lol: (sann historie det sjedde i går _________________ Jeg er den store RADIATOR! AMD Athlon 1000mhz Elsa Gladiac 920 GeForce3 Bose Lifestyle8 http://home.no/lowrider/bass.html [ Denne Melding var redigert av: bose på 2002-05-26 22:29 ] Lenke til kommentar
*T* Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 :grin: noen lærer på den harde måten Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 hehe.. det er såå mange gode "bygge-selv" folk som kommer sutrende inn på forumet, å vi andre er glade for å hjelpe (å le litt i det stille..). lykke til du :smile: Lenke til kommentar
Bose Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Det som er rart er det at maskinen starta når vi fikk i de mellon-stikkene. Maskinen er nå ferdig med win200 instalert. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hadde flaks at den funker da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå