Gå til innhold

LogitechMX310 med forskjellig sens

merl1n

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har prøvd å få hjelp til dette i diverse forum, men uten hell. Hadde før en MX300, men byttet den etterhvert ut med en msi3.0 pga sensproblemer. Det som skjedde var at sensitivityen forandrer seg i forskjellige programmer. Der jeg merker dette er i Ventrilo og CS. Med microsoft musa har jeg ikke hatt noen problemer men ble etterhvert lei av størrelsen på det. Egentlig er den i overkant stor i forhold til mine hender.

For ikke lenge siden fikk jeg utrolig lyst på MX-mus igjen, siden jeg er veldig glad i formen på de. Valget falt på MX310. Men til min store skuffelse har jeg akkurat samme problem nå, som jeg hadde før!

Det jeg har funnet ut, er at det problemet med sens, forsvinner hvis jeg ikke legger inn mouseware, men da dukker et annet problem opp. Det som skjer er at sensoren bare kan slukke, og nekte å fyre igjen før jeg har tatt musa ut og inn noen ganger, samt restartet dataen. I PS2-porten har jeg forøvrig ingen problemer ute mouseware. Har enda ikke prøvd med mouseware i PS2, men det er i utgangspunktet et ikke-tema å bruke den porten.

Er det noen som har vært borti samme problem? Det må da være det? Dette har jeg nå merket med forskjellige dataer og forskjellige installasjoner av windows xp. Jeg har heller ingen som helst planer om å bytte operativsystem pga en mus.

Håper noen kan hjelpe! På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...