Arildoen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei. Har et problem med at pcen min slår seg av , dette skjer med normal bruk. Epox - 8ha5+ Amd 64 3200+ 1mbit cache Radeon 9800pro 1024 pc 3200, twinmose, dual channel 160 gb western digital Chieftec kabb med 360w psu Vet jeg må feilsøke, men trenger råd om hva det kan være, har tro på at det kan være minnet, men kan det være andre ting? Mvh. Arildoen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Temperaturer er normale? Lenke til kommentar
Arildoen Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ja tempraturene er på ca 30-40 på kabb og cpu Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 funker PSUen? Prøvd å ta en annen? Slår den seg av uten noen melding, bare sort skjem? Lenke til kommentar
Arildoen Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 den bare slår seg av uten noen melding som helst, men når den starter opp igjen så kommer det en melding om at systemet er gjenopprettet etter en alvorlig feil. Der står det at årsaken er to filer, men jeg har slette dem flere ganger men den restarter fordeom. Jeg har ikkje prøvd en annen PSu ennå men skal gjøre det. Nå låner jeg en annen ram brikke, tror kanskje det er noe gale med de gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå