Fl@meboy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 USB portene mine virker ikke i det hele tatt på masiknen eg har bygd.......men usb portene virker ikke....må ha de for å koble til trådløst internett...nå sitter eg på gamle maskinen og trykker Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 USB portene mine virker ikke i det hele tatt på masiknen eg har bygd.......men usb portene virker ikke.... ?? må du ha hjelp til å stenge tråd pga dårlig topic f.eks.?? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 hehe......ops skrev det vist 2 ganger:d det var ikke meningen..........men eg har foresten installert driveren men uansett Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 ta en tur i bios og se om den er på. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Fiks topicen din og omformuler dine inlegg så det går an å skjønne hva du skriver så kanskje du slipper at tråden din stenges! Lenke til kommentar
Haii Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) En venn av meg hadde samme problem. Det du kan gjøre er å installere Windows'en din på nytt. PS: Hvilken Windows har du? Hovedkort? OFF TOPIC Skikkelig dårlig topic. Tror admin kommer til å stenge tråden... Endret 13. november 2004 av ZaLzIce Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Enablet i bios ? (alle, 2-4-6 ?) Endret 14. november 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 En venn av meg hadde samme problem. Det du kan gjøre er å installere Windows'en din på nytt. PS: Hvilken Windows har du? Hovedkort? OFF TOPIC Skikkelig dårlig topic. Tror admin kommer til å stenge tråden... Pøh ! Admin sover nå, bare gutta på golvet som er våken nå.... :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg