Gå til innhold

Generelle hårproblemer for ungdom...

allyse

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget :)

Bare for å ødelegge litt for deg kan jeg si at den egenskapen å miste hår går i arv fra mor til barn, og kan bare videreføres av jenter. Så du må se på din mors brødre, eller din mormors brødre, eller din oldemorsbrødre osv..

Min mor har ingen brødre, min mormor har heller ingen brødre min oldemormor vet jeg ikke... :ermm:

Mitt hår ligner ganske på min far sitt i allefall, og han begynte ikke å bli tynn i håret før han nærmet seg 50 år... :whistle:

Er selv ganske bekmret over at jeg skal bli tynn i håret, men håper ganske på at det ikke skjer. Min storebror som er 15 måneder eldre enn meg begynner å få ganske store viker nå etterhvert, men jeg har foreløpig ikke merket noe for min del.... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget :)

Bare for å ødelegge litt for deg kan jeg si at den egenskapen å miste hår går i arv fra mor til barn, og kan bare videreføres av jenter. Så du må se på din mors brødre, eller din mormors brødre

:w00t:

I am saved

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Hår: Vokser sånn 2,5 cm i måneden.

Klipper meg hele tiden. Får lett lang hår. Ikke lenge siden jeg var oppi 35 cm.

Funnet ut at langt hår er stygt.

På armene har jeg liten vekst..lyse nærmest gjennomsiktige hår. Dritdigg. HATER stygt svart hår på armene hos bpde gutter og jenter.

På kinna og haka så blomster det.

Hår på brystet...nok på beina.

Utrolig fornøyd med hårveksten min.

Ps: AAALDRI tenk å voks leggene...

Smerte få fortjener.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med dype viker ... men det har de fleste hårklipperne jeg har brukt. Historien er stort sett den samme, akkurat som på en middels dårlig revy:

jeg: pass litt på vikene, de er litt dype.

klippern med profesjonell selvsikkerhet: iiiiiingen problemer, bare slapp av du.

Det er her jeg vet toget er gått, men jeg tar det hele med et smil.

Kippingen begynner, jeg av med brillene, ser intet, men spisser ørene av morbid humoristisk interesse. Klippingen nærmer seg fronten, luggen tas, og vikene klippes ... for mye. Igjen. Det er omtrent her jeg pleier å høre et undertrykt ooops fult av et ikke særlig betryggende dette-skal-nok-gå-bra-det-gutten-min, fulgt av endel desperat klapping på det som er igjen av håret for å få det til å ligge sånn passende. Jeg tar det med ro, for nå er det forsent. Etter fem minutter sjangseløs justering er klippen ferdig, og det er frem med speilet, med stort fokus på bakhodet før regningen presenteres.

Det har hendt at saueklippern i beflippelsen over katastrofens omfang sveiver maskinen inn i siden ved øret og drar en kritthvit stripe oppetter. Da slipper jeg seansen med speilet også. Dessverre stusses sjelden regningen.

For når håret spruter, klippern banner og alle planer om foto må skrinlegges i lang tid fremover tenker jeg alltid på forskjellen mellom en god og en dårlig hårklipp: 12 uker.

Lenke til kommentar

Bare for å ødelegge litt for deg kan jeg si at den egenskapen å miste hår går i arv fra mor til barn, og kan bare videreføres av jenter. Så du må se på din mors brødre, eller din mormors brødre, eller din oldemorsbrødre osv..

yes da er jeg reddet=) alle onkelen min har mye hår på hodet og han er jo godt over 50 mormor sine brødre er godt over 70 og alle har hår på hodet da mener jeg hår... altså ikke måne greier

Lenke til kommentar
har antydninger til grått hår allerede jeg.13år gammel :dontgetit:

For mye skumle dataspill og filmer før du var klar :)

Og bare så det er sagt, så er det mange kvinner som ikke synes noe om gutter med langt hår. Fabio osv. ser bare homsete ut. Snauklipte gutter og gutter med kort eller rufsete hår er ofte mer macho, men det er helt individuelt hva som passer en :)

Lenke til kommentar

Slapp av, det er helt normalt. Det betyr antagelig bare at du har mye testosteron plus at du er arvelig anlagt. I Afrika finnes det en type løve som ikke har noen mane, fordi de har så mye testosteron... de er veldig aggressive, hehe. Pryd deg over at du er en ekte mann. Både broren min og faren min er flintis og trives med det så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...