Kenny000 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget Bare for å ødelegge litt for deg kan jeg si at den egenskapen å miste hår går i arv fra mor til barn, og kan bare videreføres av jenter. Så du må se på din mors brødre, eller din mormors brødre, eller din oldemorsbrødre osv.. Min mor har ingen brødre, min mormor har heller ingen brødre min oldemormor vet jeg ikke... Mitt hår ligner ganske på min far sitt i allefall, og han begynte ikke å bli tynn i håret før han nærmet seg 50 år... Er selv ganske bekmret over at jeg skal bli tynn i håret, men håper ganske på at det ikke skjer. Min storebror som er 15 måneder eldre enn meg begynner å få ganske store viker nå etterhvert, men jeg har foreløpig ikke merket noe for min del.... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er det virkelig så mye å bekymre seg for? Er jo ikke som om tissen faller av... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er det virkelig så mye å bekymre seg for? Er jo ikke som om tissen faller av... det hadde vært skummelt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget Bare for å ødelegge litt for deg kan jeg si at den egenskapen å miste hår går i arv fra mor til barn, og kan bare videreføres av jenter. Så du må se på din mors brødre, eller din mormors brødre I am saved Endret 14. november 2004 av haddis Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg må klippe meg rundt en gang i månden for å ikke få afro:P litt for mye hår her ja... Selger overskuddet til høyestbydende! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hår: Vokser sånn 2,5 cm i måneden. Klipper meg hele tiden. Får lett lang hår. Ikke lenge siden jeg var oppi 35 cm. Funnet ut at langt hår er stygt. På armene har jeg liten vekst..lyse nærmest gjennomsiktige hår. Dritdigg. HATER stygt svart hår på armene hos bpde gutter og jenter. På kinna og haka så blomster det. Hår på brystet...nok på beina. Utrolig fornøyd med hårveksten min. Ps: AAALDRI tenk å voks leggene... Smerte få fortjener. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har ikke problemer med dype viker ... men det har de fleste hårklipperne jeg har brukt. Historien er stort sett den samme, akkurat som på en middels dårlig revy: jeg: pass litt på vikene, de er litt dype. klippern med profesjonell selvsikkerhet: iiiiiingen problemer, bare slapp av du. Det er her jeg vet toget er gått, men jeg tar det hele med et smil. Kippingen begynner, jeg av med brillene, ser intet, men spisser ørene av morbid humoristisk interesse. Klippingen nærmer seg fronten, luggen tas, og vikene klippes ... for mye. Igjen. Det er omtrent her jeg pleier å høre et undertrykt ooops fult av et ikke særlig betryggende dette-skal-nok-gå-bra-det-gutten-min, fulgt av endel desperat klapping på det som er igjen av håret for å få det til å ligge sånn passende. Jeg tar det med ro, for nå er det forsent. Etter fem minutter sjangseløs justering er klippen ferdig, og det er frem med speilet, med stort fokus på bakhodet før regningen presenteres. Det har hendt at saueklippern i beflippelsen over katastrofens omfang sveiver maskinen inn i siden ved øret og drar en kritthvit stripe oppetter. Da slipper jeg seansen med speilet også. Dessverre stusses sjelden regningen. For når håret spruter, klippern banner og alle planer om foto må skrinlegges i lang tid fremover tenker jeg alltid på forskjellen mellom en god og en dårlig hårklipp: 12 uker. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Bare for å ødelegge litt for deg kan jeg si at den egenskapen å miste hår går i arv fra mor til barn, og kan bare videreføres av jenter. Så du må se på din mors brødre, eller din mormors brødre, eller din oldemorsbrødre osv.. yes da er jeg reddet=) alle onkelen min har mye hår på hodet og han er jo godt over 50 mormor sine brødre er godt over 70 og alle har hår på hodet da mener jeg hår... altså ikke måne greier Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Pappa mistet håret som 25 åring Jeg har 3 onkler med stor måne Bestefar har ikke hår Håper midt holder seg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Pappa mistet håret som 25 åring Jeg har 3 onkler med stor måne Bestefar har ikke hår Håper midt holder seg Good løøk Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg begynner å få noen ekle viker som jeg ikke liker i det hele tatt. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er det ikke sånn at man begynner å miste håret fortere om man bruker hårprodukter? Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har antydninger til grått hår allerede jeg.13år gammel For mye skumle dataspill og filmer før du var klar Og bare så det er sagt, så er det mange kvinner som ikke synes noe om gutter med langt hår. Fabio osv. ser bare homsete ut. Snauklipte gutter og gutter med kort eller rufsete hår er ofte mer macho, men det er helt individuelt hva som passer en Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Faren min var så godt som skallet i en alder av 22 år. Jeg er litt enstelig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har antydninger til grått hår allerede jeg.13år gammel Hvis det bare er snakk om noen få hvite hår, så er det helt normalt blant tenåringer. Det er bare noen få "feilskapte" hår. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hår som vokser gjennom føflekker har også en tendens til å bli hvite. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har hår nok for ca. 3 personer Etter genene og regne kommer jeg heller ikke til å miste noe av det men på farsiden er nesten alle skalla, men jeg har håret fra morsiden... Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det er mange som sier at hårgenet for menn kommer fra X kromosomet på morssiden... men jeg aner ikke om det er sant. Hadde det vært på mannens Y kromosom så hadde vel alle menn og gutter vært flintskalla hehe Lenke til kommentar
Neo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) *borte* Endret 26. februar 2005 av Neo Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Slapp av, det er helt normalt. Det betyr antagelig bare at du har mye testosteron plus at du er arvelig anlagt. I Afrika finnes det en type løve som ikke har noen mane, fordi de har så mye testosteron... de er veldig aggressive, hehe. Pryd deg over at du er en ekte mann. Både broren min og faren min er flintis og trives med det så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå