allyse Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Helleu. Posta litt i SO3 også, men det er kanskje ikke helt rett plass. Har de siste 5 årene merka mer til genetiske hårproblemer som en del ungdom har. Bestemte meg for å ikke gidde å gjøre noe mer med det og er nå relativt snauklippa. ( http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3118919 ) Noen flere her som har hatt samme problemene og ønsker å fortelle hvordan dere opplevde problemer og hva dere gjorde med det? P.S Er sett på som en seriøs post Og som jeg spurte i SO3: Syntes dere at de som har problemer med å få nok hår på toppen skal ha langt hår og skjule det dårlig, eller bare ha kort hår? Endret 13. november 2004 av allyse Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Svogeren har store viker i hodet og han "snauskaller" seg og det funket så det holder! Han lot håret vokse engang og det så ikke spesielt fint ut. Det gjorde at han så 10år eldre. Anyways self sliter eg ikke med for lite hår på hodet men har veldig lite hår i ansiktet og eg VIL HA SKJEGG!! Forresten så har eg utrolig mye grått hår. Såpass at eg om 10år sikkert kommer til å ha halve hodet hvitt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 har antydninger til grått hår allerede jeg.13år gammel Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Syntes dere at de som har problemer med å få nok hår på toppen skal ha langt hår og skjule det dårlig, eller bare ha kort hår? Kort, helt klart. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 har antydninger til grått hår allerede jeg.13år gammel Ender vel opp som meg og en del andre du da. får hår som en 60 åring når du er 15-20 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vell, har nå ikke problemer ennå med håret... Men er litt redd for og miste håret, etter som min far ble skallet som 18 åring (!!) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Vell, har nå ikke problemer ennå med håret...Men er litt redd for og miste håret, etter som min far ble skallet som 18 åring (!!) Min bestefar ble skallet som 25 åring om jeg husker korrekt. Vel problemet er det kommer nesten over natta. Plutserlig merker du at du begynner å få viker. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Plutserlig merker du at du begynner å få viker. Har merket det sån smått her... Har ikke fått "viker" ennå, men merker det begynner og bli tynnere hår på sidene.... men det er vertfall ikke vekk EDIT: Litt rart bilde, men legg merke til sidene...ser det mistenksomt ut? BILDE Endret 13. november 2004 av haddis Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har hatt viker siden jeg var 15 eller noe sånt. Begynner å bli tynnere oppå der nå Bryr meg fint lite egentlig. Kan jo spare til langt hår igjen og kjøre Devin Townsend-stilen. All hail the Skullet! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 har antydninger til grått hår allerede jeg.13år gammel Pappaen til en kamerat hadde helt grå-hvitt hår da han var 20. Nå er han 40 og det har ikke forandret seg i det hele tatt. Han har alt håret, han ser bare litt gammel ut Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Litt rart bilde, men legg merke til sidene...ser det mistenksomt ut? BILDE Så ikke så galt ut det. Hehe. trur nok du har håret et par uker til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget Sånn bare for å gni det inn. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget Bare for å ødelegge litt for deg kan jeg si at den egenskapen å miste hår går i arv fra mor til barn, og kan bare videreføres av jenter. Så du må se på din mors brødre, eller din mormors brødre, eller din oldemorsbrødre osv.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 mitt problem er at det vokser alt for fort. Må klippe det alt for ofte. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har litt lignende det haddis har, men jeg bryr meg ikke så voldsomt med det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget Sånn bare for å gni det inn. Selvsagt Sluffy, ermeh...de er "hårete" alle sammen de også Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Så ikke så galt ut det. Hehe. trur nok du har håret et par uker til Ahh..det er godt og høre... Kom akkurat ut av dusjen...la merke til ekstra mye hår som lå igjen i dusjen Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) "Dear God give a bald man a break. Amen". - Homer Simpson Endret 14. november 2004 av Laman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå