Gå til innhold

Generelle hårproblemer for ungdom...

allyse

Anbefalte innlegg

Helleu. Posta litt i SO3 også, men det er kanskje ikke helt rett plass. Har de siste 5 årene merka mer til genetiske hårproblemer som en del ungdom har. Bestemte meg for å ikke gidde å gjøre noe mer med det og er nå relativt snauklippa. ( http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3118919 )

Noen flere her som har hatt samme problemene og ønsker å fortelle hvordan dere opplevde problemer og hva dere gjorde med det?

P.S Er sett på som en seriøs post :)

Og som jeg spurte i SO3: Syntes dere at de som har problemer med å få nok hår på toppen skal ha langt hår og skjule det dårlig, eller bare ha kort hår?

Endret av allyse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svogeren har store viker i hodet og han "snauskaller" seg og det funket så det holder! Han lot håret vokse engang og det så ikke spesielt fint ut. Det gjorde at han så 10år eldre. Anyways self sliter eg ikke med for lite hår på hodet men har veldig lite hår i ansiktet og eg VIL HA SKJEGG!!

Forresten så har eg utrolig mye grått hår. Såpass at eg om 10år sikkert kommer til å ha halve hodet hvitt. :wow:

Lenke til kommentar
Vell, har nå ikke problemer ennå med håret...

Men er litt redd for og miste håret, etter som min far ble skallet som 18 åring (!!)

Min bestefar ble skallet som 25 åring om jeg husker korrekt. Vel problemet er det kommer nesten over natta. Plutserlig merker du at du begynner å få viker.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har IKKE hårproblem. Fattern har enorm hårvekts på hode og farfar hadde godt med hår på hode til han døde og var 73 år, så jeg er nok godt berget :)

Bare for å ødelegge litt for deg kan jeg si at den egenskapen å miste hår går i arv fra mor til barn, og kan bare videreføres av jenter. Så du må se på din mors brødre, eller din mormors brødre, eller din oldemorsbrødre osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...