Lanka Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Ja, sitter her med en liten enkel side som jeg gjerne vil videreutvikle. Kom Igjen. Slakt I Vei Knappene skal jeg gjøre noe med. Bare en peker på hvor store de skal være. Header skal få no tekst etterhvert. Edit : Satt inn Dummy tekst, Fjernet Teller og satt inn header(bilde) Endret 13. november 2004 av Lanka Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det der er for lite å gi kritikk på. Om jeg skal si noe; kast telleren! Den fører til en (enda mer) useriøs oppfattelse av siden. Videreutvikl siden, putt inn dummy text, og gjør den i det hele tatt ferdig med bilder og alt som skal inn før du legger den ut til kritikk. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Sånn! no mer? Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 litt pussig den ytre rammen er avklipt i toppen... Og at rammen du har rundt lenkene til venstre har en annen type geometri (runde hjørner) og ikke forholder seg (posisjonsmessig) verken til teksten eller den ytre rammen. Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det bildet du har brukt, er ikke det fra http://www.digitalblasphemy.com/dbgallery/...rescence6.shtml ? fyfy Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det bildet du har brukt, er ikke det fra http://www.digitalblasphemy.com/dbgallery/...rescence6.shtml ? fyfy Jeg tenkte meg det, ja. Det der er ALT, ALT, ALT for enkelt til å kunne gi kritikk på. Et kraftig sammentrykket header, merkelig meny med malplasserte menyvalg, og brødtekst så malplassert at det synger. Prøv å bruk litt mer tid på neste utkast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå