maxmhz Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 en kamerat av meg har enorm lagg i cs ca 400-500 og han kan ikkje joine servers, han blir bare ståande og telle ned til den disconecter..dette er til og med uten at han har nokken prog oppe. han har win xp pro og d funket i 2 dager før d klikka pingen hans sjekker han i HLSW og der står d 400-500. Kan det vere noen instillinger o.l som kan vere feil instillt, han har ADSL.... Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kjør denne testen: http://www.dslreports.com/tweaks Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Eg tror han har ENORMY mye loss, sitat fra dslreports: "Tweaking will not fix Packet loss" Han joina meg i TeamSpeak (et snakke program man bruker til å snakke med kverandre) der sjekka eg opp lossen hans, der hadde han 85% loss (!) Så hvordan fixer man loss? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 14:48, maxmhz skrev:Eg tror han har ENORMY mye loss, sitat fra dslreports:"Tweaking will not fix Packet loss"Han joina meg i TeamSpeak (et snakke program man bruker til å snakke med kverandre) der sjekka eg opp lossen hans, der hadde han 85% loss (!) Så hvordan fixer man loss? Gå over fysiske koblinger først, sjekk kabler og så videre det er vel alt som kan gjøres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå