the animal Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 som det sier så har jeg og en kammerat noen problemer med montering av et vapochill anlegg. specs er som følger Vapochill PE chillcontroll rev.1 R138 gass eller noe nær det... settet er med kabinett så til problemet: vi har monteret at etter sånn vi tror\mener det skal sitte(siden vi ikke hadde noe manual bok) men så når vi skal starte dette droget så går det til tempen viser -7\-8 så slår rele inn for å starte maskinen men ingenting skjer??? den står bare sånn og tikker, men displayet på kabbiset bare blinker. hovedkortet viser ikke noe mer tegn til liv enn det det bleier, utenom at NB viften ikke snurrer rundt. dette er et Epox 8rda3+ kort, så det har en sånn digital klokke viser på HKet som viser om det er noe feil, men den viser også bare FF som om jeg ikke husker helt feil er at det ikke er noe feil. men den viser også FF om jeg starter alt uten ram også så jeg er litt skeptisk til den viseren egentlig. jeg har skjekket om den har kontakt med CPU og det har den. vi har masse anti korrusjons middel over socketen og baksiden, med de varmeplatene også. jeg vet liksom ikke helt hva som er feilen(utenom at det ikke virker) det jeg har kommet fram til er at HKet ikke vil starte med vapoen hva ken jeg gjøre for å komme videre??? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 virkelig sorry for dette men BUMP trenger hjelp her assa Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du kan jo begynne med å gå på www.asetek.com å laste ned en manual da...... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) kondens?? prøv og ta alt ut avkabinettet, se deretter om det kommer kondens noen steder. (bak og framme) kommer det. les kondens guiden på www.overklokking.no Endret 14. november 2004 av MagE Lenke til kommentar
the animal Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 kondens?? prøv og ta alt ut avkabinettet, se deretter om det kommer kondens noen steder. (bak og framme) kommer det. les kondens guiden på www.overklokking.no ikke noe kondens nei HKet funker fint, men med vapoen montert så funker det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå