Allviteren Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hei! Skal snart kjøpe meg ny pc, og så lurte jeg på om det er noen forbedringer som jeg burde gjøre? Har et budsjett på 11k - 12k, og skal bruke pcen til gaming. CPU GPU Hovedkort Harddisk RAM PSU Kabinett Endret 18. november 2004 av Allviteren Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hmm lurt og si hva pcen skal brukes til. samt hvor mye penger du vil legge i den. eneste jeg så som jeg ville ha gjort, uten og vite svarene på det over, er å legge inn mere ram. 1024 ville jeg ha gått for. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg skal bruke 11k-12k (11.000 -12.000kr) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ville vel heller kjøpt amd (da må du bytte gpu også, ikke psu - nødvendigvis), 512 mb ram som sagt, og kanskje en annen disk, men det er meg... Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Enig med surbz00r jeg, skal pc'n brukes til gaming ville jeg gått for ett AMD system... Skal ikke påstå at Intel er dårligere enn AMD, men har lest flere plasser at AMD prosessorer egner seg bedre til gaming... og Intel scorer bedre på andre ting som for eks enkelte programmer osv.. husker ikke helt, men affal.. AMD gjorde det best når det kom til gaming... Du har forresten en skrivefeil i en av linkene dine... du linker til en PSU, og linken din heter "GPU"... (nest nederste linken din) Mange mener det er en smaksak om du går for Intel eller AMD, uansett ender du opp med ett veldig bra system vil jeg tro... oh yes, 512 MB ram er ikke helt godkjent i ett system til 11-12k du bør ha 1024 MB ram hvertfall... -mamazboy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå