jonasto Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 JEg har en Z1010 som trekker endel batteri. Jeg har gått gjenom det jeg kan får å finne ut hva som suger så mye batt,har kommet til at jeg kan skru av gprs.er jo ikke noe poeng at den står å går når jeg sjeldent bruker wap. Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skrur av dette. Er det noe som vet? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 slår du av GPRS , Så får du jo heller ikke motatt eller sendt MMS..... det drar ikke batteri...er nok bare dårlig batteri på den typen. Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 MEn,jeg kjenner jo endel andre som har ericsson,de har ikke gprs på...trodde funket slik at den skrudde på gprs når det trengtes,,frks om man skal gå på wap,evt sende/motta mms. Batteriet mitt varer i ca 30 timer.Da har jeg ikke snakket så mye..kun normalt bruk. Er ikke det sinnsykt lite? Min gamle t300 klarte seg jo over flere dager..og den er 2-3 år gammal. Skjønner ingen ting jeg! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 vanskeli å si vettu, om den skal være sånn. Siden så få har den....kansje du skal gå innpå www.zedge.no forumet og heller spørre der? der er det folk fra hele verden. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 På noen telefoner kan man ha GRPS på når man trenger det, mens den bare er "klar" resten av tiden. Det trekker ikke strøm. Du kan jo bytte til GSM, når du surfer wap. Men du kan vel holde inne tilbake tasten og velge avbryt all aktive koblinger? Jimmk: Fett med 1337 innlegg da Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 tviler på GPRS drar sååå mye strøm! isåfall ligger den av og på greie innpå , datakontoer i nederste menyen til venstre. 1337 inlegg, er ikke jubeleum det vel Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 finner ikke noe! Virker ikke som noen av dere har z1010, så da blir det litt vanskelig! Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 På alle andre SE telefoner så ligger Foretrukket tjeneste under Kommunikasjon - Datakomm. Har sjekket min Z1010 og den ligger ihvertfall ikke under samme meny. Jeg kan faktisk ikke finne igjen denne funksjonen i det hele tatt. Uansett, hvis du hadde spart strøm på dette så tviler jeg på at det hadde utgjort mer enn noen minutter..... Hvis du har den på UMTS nettet så kan det være at signalene ikke er maks og at telefonen søker konstant, prøv i tilfelle å søke opp det vanlige GSM nettet og se om den holder lenger da. Min holder forøvrig mye lenger enn 30 timer, men jeg bruker den ikke veldig mye da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå