Gå til innhold

Skru av Gprs?

jonasto

Anbefalte innlegg

JEg har en Z1010 som trekker endel batteri. Jeg har gått gjenom det jeg kan får å finne ut hva som suger så mye batt,har kommet til at jeg kan skru av gprs.er jo ikke noe poeng at den står å går når jeg sjeldent bruker wap. Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skrur av dette. Er det noe som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MEn,jeg kjenner jo endel andre som har ericsson,de har ikke gprs på...trodde funket slik at den skrudde på gprs når det trengtes,,frks om man skal gå på wap,evt sende/motta mms.

Batteriet mitt varer i ca 30 timer.Da har jeg ikke snakket så mye..kun normalt bruk. Er ikke det sinnsykt lite? Min gamle t300 klarte seg jo over flere dager..og den er 2-3 år gammal. Skjønner ingen ting jeg!

Lenke til kommentar

På alle andre SE telefoner så ligger Foretrukket tjeneste under Kommunikasjon - Datakomm. Har sjekket min Z1010 og den ligger ihvertfall ikke under samme meny. Jeg kan faktisk ikke finne igjen denne funksjonen i det hele tatt. Uansett, hvis du hadde spart strøm på dette så tviler jeg på at det hadde utgjort mer enn noen minutter..... Hvis du har den på UMTS nettet så kan det være at signalene ikke er maks og at telefonen søker konstant, prøv i tilfelle å søke opp det vanlige GSM nettet og se om den holder lenger da.

Min holder forøvrig mye lenger enn 30 timer, men jeg bruker den ikke veldig mye da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...