h00v3r Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Synes alle her var kule jeg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Er dette vektor- eller pixelbaserte tegninger? Det har mye å si hvis de skal forstørres. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har den orginale PSD-fila et eller annet sted... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 QUOTE (fargoth @ 14/11/2004 : 21:08) DENNE var NICE! ' Edit: hvilket programm har du brugt? Rhino3d til modellering og Lightwave til rendering . utrolig bra! nå har hvertfall jeg en ny bakgrunn..... Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 14. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Er dette vektor- eller pixelbaserte tegninger? Det har mye å si hvis de skal forstørres. Jeg trur den jeg har laget desverre er pixelbasert. Hvilket program bruker man til å lage vektor basert grafikk da? Illustrator? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Ja. Illustrator er et av programmene man kan bruke til å tegne vektor med. Photoshop funker også, hvis du bruker "pen-tool" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå