Gå til innhold

Cheats til Severance: Blade Of Darkness?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fikse istand noen cheats (helst invoulnerable) til Severance?

Jeg husker at jeg hadde det så sinnsykt arti med dette spillet for ei stund sida, men husker også på at det var så fryktelig vanskelig (for meg i allefall).

Så det jeg lurer på er; Er det noen som vet om noen cheats til dette spillet?

Gi ut linker til cheats som dere er SIKKER på at funker.

Helst ikke gi ut link til cheats sites og si "du finner den sikkert her", men heller gi meg selve cheat'en!

Jeg har prøvd ut forskjellige cheats (som blant annet en hvor jeg skulle editere ei system fil) men har aldri hatt lykken med meg...

Vær så snill, en eller annen!

Redd lørdagskvelden til en som har vært så tosk å ikke kjøpe inn NOE snacks, og er helt alene med ingen gode filmer på TV! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
My Webpage vis du vil vite det.

Sikker på at de fungerer?

Det var muligens den jeg brukte tidligere, da jeg ikke klarte det...

EDIT: Er ikke sikker på at de kodene funker, men jeg fant ei side med noen cheats som ejg tror kan funke...

skal sjekke det nå, etter jeg har funnet spillet, og fått det installert.

EDIT2: Fant et støvete cover, langt bak i spill-hylla mi...

:love:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[quote name='Djevlen' date='14/11/2004 : 00:20'] [quote name='MeTa'][iC,13/11/2004 : 21:14] Redd lørdagskvelden til en som har vært så tosk å ikke kjøpe inn NOE snacks, og er helt alene med ingen gode filmer på TV! :cry: [/quote]
Veldig Off topic dette, men; AUSTIN POWERS går på TV2. En genial film ;) [/quote]
Hehe, vet det.
jeg så den, men det var liksom ikke nok... ;)

Anyways, gode nyheter jeg fikk til å bruke de cheats'a som ble lagt ut her!
Aner ikke hvorofr det ikke funka før da...
Nå vet jeg i allefall hva jeg skal spille hele Søndag og mandag, før HL2 kommer! :w00t:
Må bare si at skygge effektene, fysikken, grafikken og styringen er jo helt brilliant i dette spillet!

De hadde jo skikkelig bra skygge-bruk leeenge før DOOM3 kom!
Dette spillet var kompitabelt med den gangs nyeste versjon av Windows; nemlig Win98!!! Det er lenge siden, det!
Det ble laget i 2000, på den tiden vi brukte Voodo kort!

Råder alle til å skaffe seg dette spillet!
Du vil ikke bli skuffet! Du finner det ikke til høyere pris enn 100 spenn likevel :)

Anyways, nå skal jeg til sengs, som en glad mann :yes: Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
hmmmmmmmmm :hmm:

Du sier det ble laget i 2000? Da er vel tross alt WINDOWS ME(Millenium Edition) det nyeste Windows'et ;) For ikke å snakke om Windows 2000

Unnsykyld! Sjekka på coveret nå, der sto det at det var kompitabelt med Win95/98/ME/2000....

Anyways, det er lenge siden, og likevel har spillet realtime shadows! Jeg tør vedde på at det ENESTE spillet som har slått Severance i å lage SÅ realistiske skygge-effekter, må være DOOM3!

Lenke til kommentar
[iC' date=14/11/2004 : 11:49] Anyways, det er lenge siden, og likevel har spillet realtime shadows! Jeg tør vedde på at det ENESTE spillet som har slått Severance i å lage SÅ realistiske skygge-effekter, må være DOOM3!

hahaha, nå prøver du bare å selge spillet til andre. Det er da nok av spill som slår det spillet der når det kommer til skyggene. Splinter Cell, Thief, og en hel gjeng med andre spill. Greit nok at du synes spillet er bra, men du bør ikke overdrive ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...