Pilot_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg har nettopp fått meg ny PSU og hadde montert den inn og skulle til å slå den på. Men psuen sto på 115v isteden for 230v. Det small og lyse som bare f... og senere prøvde jeg å slå den på igjen, men den slår seg av etter noen sekunder. Alt ser ut til å fungere som det skal. Har prøvd med den gamle psuen og den slår seg av etter noen sekunder uannsett. Kan det ha skjedd noe med hovedkortet? Alt sto plugget i når det small. Men det lyset fortsatt grønt på hovedkortet etter "ulykken". Btw: vet ikke om dette er postet riktig.. Mvh! Endret 21. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Prøv en annen PSU å sjekk... viss det funker da, er det sikkert psu'en.. men viss ikke har du ødelagt noe! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Står at han har prøvd med den gamle da.... Det er nok noe som har gått istykker... men jeg veit ikke hva.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Håper noen som har peiling eller har vært ut for det samme selv kommer med svar. Kommer liksom ikke lenger.. Lenke til kommentar
Arildoen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 En venn av meg og fikla med volten, han skrudde dataen på og så sa det poof og det kom sinnsykt med røyk. Han leverte den inn og de fikset den, men det var bare psu`en som ble skadet. Men du har trolig ødelagt noe inni. Hvis jeg var deg ville jeg levert den inn og sett om de kunne reparere den. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Problemet er at jeg har bygd pcen selv, så alt kom delvis.. jeg må finne ut hvilken del som er gåen og kjøpe ny.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 sansynelig bare PSUen som er røket, jeg har gjort akkurat det samme. Tenker jeg har lest ca om 10-15 stk som har gjort dette. Å Vær eneste gang har det smelt høyt å forsynga har røket. Men fortsatt holder folk på Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Som jeg sa har jeg prøvd med den gamle PSUen min, og det skjer det samme med den, så det kan ikke være den Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 sånt har skjedd alt for mange. vanligvis er strømforsyninga totalt defekt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Nope.. har nettopp funnet ut at hovedkortet er gåent... skal skifte det, og da se om evt. prosessor, ram o.l. også er gåent.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 snålt. bra at ikke strømforsyninga er fucka da vertfall Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Ja, men er ikke særlig lettet etter at hovedkortet gikk i steden Endret 21. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Anbefaler deg uansett å skifte ut den psu'en sånn bare i værste fall, hadde jo vært utrolig kjipt om den ødelegger enda et Hk pga at noe er defekt inne i den. Om du har noen som har god kjennskap til elektronikk så få de til å ta en god sjekk av psuen, eventuelt måle litt med et multimeter og sjekke at alt er bra. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Har bestilt nytt hk og prosessor idag.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette burde forresten vært posta under Overklokking.no -> PSU og elektronikk Leit å høre om det med pcen.. Ta den med til en venn, og sjekk alle komponentene 1 for 1.. Så finner du ut hva som er gåent, for det er jo mulig at du har tatt både ram og skjermkort også... Lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå