tøs Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 a3 og bmw compacten er kone bil! og den en bmw kan ikke ha 1,6 liter det er kjedelig å kjøre med! men preluden skal jeg se nermere på ! Konebil.. Hahah dummeste jeg har hørt. Compact er en meget fin bil, har hatt det selv. er det nye A3 v6 en kone bil? Jeg vet hvertfall at min kone får ikke kjøre slik bil. Hva med en A3 1,8turbo. En liten chip på den har du over 200hk, noe som gir drag i massevis. Compact er ikke den sprekeste bilen i gata, men den er pen og se på, det samme er A3. Bilen som passer for deg må vell være; "Peugeot Partner" ellerno Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 ja fy fa.. jeg må ha meg "Peugeot Partner" for da kan jeg se den dra fra en toyata hiace med full-pakka med pakkiser! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Konebil.. Hahah dummeste jeg har hørt. Compact er en meget fin bil, har hatt det selv. Compact'en er da en utrolig stygg bil. Ser ut som den fått hele baken trykket inn. Men sikkert veldig fin når man sitter og glemmer hvordan den ser ut på utsiden... Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hva med volvo v40 eller s40 ? Lenke til kommentar
Owz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 autodb.no finn deg en sexy sprek BMW!!!150HK MINST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå