petruska Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Petruska,da må du bare installere den på nytt, ellers hadde den vist i oppdateringen. Du kan også søke med RegSeeker om den finnes i registered ( freeware ) den bruker jeg alltid etter jeg har avinstallert en program: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm da er du helt sikkert at de ligger ikke noe igjen. Jeg søkte på mediaplayer 10 og fant 79 hkey classes root... det gikk ikke an å slette de, men visst jeg legger dem til i utelatelseslisten så blir de vel `døde` ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har du prøvd å høreklikke på disse 79 hk classes root, da kommer de opp flere valg bla slett valgte elementer. da burde dette går. lykke til igjen Lenke til kommentar
petruska Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 har du prøvd å høreklikke på disse 79 hk classes root, da kommer de opp flere valg bla slett valgte elementer. da burde dette går. lykke til igjen ok får prøve det åsså da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå