petruska Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Heisan dere ... jeg har et seriøst problem med at jeg ikke får lastet ned siste oppdateringer fra W update. Jeg har Xp pro og har lastet ned servp2,men så innstallerte jeg Mediaplayer 10 og jeg tror det er etter det jeg ikke får lastet noe ned fra update. Noen som vet noe om dette ? Jeg formaterte en maskin i går til en venn av meg og innstallerte MP10 med en gang og fikk samme problemet der åsså. Jeg prøvde å avinnstallere MP10,men det hjalp ikke,jeg får bare `failed` når jeg prøver å laste ned fra update Ikke si jeg må formatere på nytt,håper jeg slipper det... håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg tror ikke det er wmp10 som ødelegger, men SP2. Jeg fikk samme problemene når jeg prøvde SP2, og etter noen søk på google viste det seg at det var MANGE andre med samme problemet, men tilsynelatende ingen løsning.. Jeg rullet systemet en dag tilbake med systemgjenoppretting, og da virket det som før Lenke til kommentar
petruska Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg rullet systemet en dag tilbake med systemgjenoppretting, og da virket det som før Rullet du tilbake slik at du ikke hadde srvicepack 2 lenger da ? Det er jo litt dumt syns jeg visst den må slettes Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Stemmer, SP2 måtte bort.. Lenke til kommentar
petruska Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Stemmer, SP2 måtte bort.. Men hva med den maskina jeg formaterte i går for en venn av meg da? Den har ju ikke SP2 men Mediaplayer 10 innstallerte jeg rett etter formateringen,jeg tror det må være noe med den der 10 eren... men jeg får vel bare formatere på nytt den maskinen jeg tok i går og se om det da funker kanskje...Visst det da funker så er det nok den der f*** spilleren, fordi jeg kunne laste ned updates etter innst av SP2, men ikke etter innst av MP10 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det kan jo være alt mulig, men jeg har SP1 og wmp10, og her virker alt bra.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Prøv å installe Win Media player 9 over 10 Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kan det være som resultat av dette ??? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Rollback Windows Media Player 10 og installer Winamp eller et annet program Lenke til kommentar
petruska Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Prøv å installe Win Media player 9 over 10 jeg har prøvd det uten resultat Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Control panel så skal det være en uninstalltion fil der Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tror jeg har funnet det ut . Du hadde SP2 installert , right ? Har du automatisk update slått av ? If you decide to disable the “Automatic Update” service, you may have issues using Windows Update on the Microsoft site as of Service Pack 2. If you plan to be updating regularly, consider leaving the “Automatic Update” service as “Automatic”. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Så man kan ikke installere oppdateringer uten å få dritten til microsoft nedlasta automatisk Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 prøv å avinstallere win 10 med " myuninstall " du finner den her: http://www.nirsoft.net/utils/myuninst.html lykke til Lenke til kommentar
petruska Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 prøv å avinstallere win 10 med " myuninstall "du finner den her: http://www.nirsoft.net/utils/myuninst.html lykke til ja skal prøve det,men jeg fjerner vel ingen av filene til mediaplayer classic samtidig da ? Lenke til kommentar
petruska Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Tror jeg har funnet det ut .Du hadde SP2 installert , right ? Har du automatisk update slått av ? If you decide to disable the “Automatic Update” service, you may have issues using Windows Update on the Microsoft site as of Service Pack 2. If you plan to be updating regularly, consider leaving the “Automatic Update” service as “Automatic”. Vet ikke om jeg var helt med,men jeg har ikke SP2 skulle likt å hatt det dvs jkeg har det på min egen maskin men ikke på den andre som jeg formaterte for 2dager siden. Og det samme skjedde på begge to at ettter innstallasjon av MP 10 så funket ikke Wupdate lenger (på begge maskinene) før innstallasjonen av MP10 så funket det helt supert. Jeg har ogsså prøvd å rulle tilbake men det gikk ikke an å rulle til tidspunktet før MP10 ble innstallert. Det er noe **** de har laget for nettop å ta pirater Eller har dere andre forslag ? kos Lenke til kommentar
petruska Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 prøv å avinstallere win 10 med " myuninstall "du finner den her: http://www.nirsoft.net/utils/myuninst.html lykke til ja skal prøve det,men jeg fjerner vel ingen av filene til mediaplayer classic samtidig da ? Jeg prøvde det nå men jeg fant ikke MP10 så da har jeg vel fått fjernet det meste da, men kanskje jeg skulle legge inn igjen MP10 for så å fjerne den med Uninstall, hørtes det lurt ut ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 prøv å avinstallere win 10 med " myuninstall "du finner den her: http://www.nirsoft.net/utils/myuninst.html lykke til ja skal prøve det,men jeg fjerner vel ingen av filene til mediaplayer classic samtidig da ? Jeg prøvde det nå men jeg fant ikke MP10 så da har jeg vel fått fjernet det meste da, men kanskje jeg skulle legge inn igjen MP10 for så å fjerne den med Uninstall, hørtes det lurt ut ? hei, legg de inn på nytt. men først gå til kontrollpanelet> legg til eller fjern >kryss av i boksen vis oppdateringen ( helt øverst til høyre ) og ser om mediaplayer 10 ligger der. ellers kan du ser på denne engelske side: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...dvice/0037.aspx lykke til Lenke til kommentar
petruska Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 prøv å avinstallere win 10 med " myuninstall "du finner den her: http://www.nirsoft.net/utils/myuninst.html lykke til ja skal prøve det,men jeg fjerner vel ingen av filene til mediaplayer classic samtidig da ? Jeg prøvde det nå men jeg fant ikke MP10 så da har jeg vel fått fjernet det meste da, men kanskje jeg skulle legge inn igjen MP10 for så å fjerne den med Uninstall, hørtes det lurt ut ? hei, legg de inn på nytt. men først gå til kontrollpanelet> legg til eller fjern >kryss av i boksen vis oppdateringen ( helt øverst til høyre ) og ser om mediaplayer 10 ligger der. ellers kan du ser på denne engelske side: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...dvice/0037.aspx lykke til jeg har ikke lastet ned noen oppdateringer ennå på denne maskinen eller jo selfølgelig MP10 men den viser ikke på oppdateringer i `legg til eller fjern programmer` altså det viser at jeg har innstallert den men det er ikke noen plass jeg kan huke av for å se opdateringer liksom...sikkert fordi jeg ikke har lastet ned noe annet enn MP10 .... Nå prøvde jeg å fjerne MP10 med uninstall men den fant ikke spilleren,dvs den kom ikke frem i hele tatt ... går vel ikke an å fjerne den da ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Petruska, da må du bare installere den på nytt, ellers hadde den vist i oppdateringen. Du kan også søke med RegSeeker om den finnes i registered ( freeware ) den bruker jeg alltid etter jeg har avinstallert en program: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm da er du helt sikkert at de ligger ikke noe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå