Gå til innhold

Hva misliker du med din telefon?


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

Litt av-tråden, men har du oppdatert firmware på telefonen din i det hele tatt? Jeg spør om dette, siden SX1-en min kræsjer veldig sjeldent (den kræsjet minst med versjon 13, og det forverret seg smått i versjon 15).

 

 

 

Jeg har masse positivt å si om telefonen min, men den kunne jo også ha vært bedre.

jepp seff har jeg det, har firmware 12 skal nå oppgradere til 14, som er den nyeste tilgjengelige firmwaren ifølge club siemens. så det er nok ikke der problemet ligger, det er nok fordi sx1 er en amatørtelefon som ikke tåler å bli brukt. :p Oppgraderte til fw12 samme dag som jeg kjøpte den forøvrig, skjønner ikke folk som klager over at det er vanskelig, det gikk jo lekende lett. :D

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar

Mye ligger i at vi nordbaggar er kjent for å IKKE lese bruksanvisninger. Hadde man bare lest dette av og til hadde nok mange forum mistet flere hundre tråder :-) Leser man hva man skal gjøre når man skal oppdatere SX1 går det lekende lett, gikk iallefall sånn for meg.

 

Telefonen jeg bruker mest akkurat nå er Sharp GX32, og må vel si at det som irriterer mest med telefonen er begrenset Bluetooth og at den ikke har norsk språk. Men det plager meg ikke nok til at jeg bruker noen av de andre telefonene mer. Motorola V80 bruker jeg når jeg vil ha det litt morsomt, drar fortsatt mye oppmerksomhet. Irriterende med den er lite minne og ikke mulighet for å utvide det heller, så blir liksom bare en telefon å vise frem (dog veldig god på det området).

 

-Heiper-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...