kristi87 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 åååj hvor kan jeg fikse det da? innpå mobilen? eller må jeg ha noe tillegg greier går det an å kjøpe noe ekstragreier til k500i? syns jeg leste det noen plass.. forbereding eller noe.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 NÅ misliker jeg at jeg ikke får slått den på.. Den må på reprasjon.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 åååjhvor kan jeg fikse det da? innpå mobilen? eller må jeg ha noe tillegg greier går det an å kjøpe noe ekstragreier til k500i? syns jeg leste det noen plass.. forbereding eller noe.. Har lest det i en annen tråd tror jeg. Bare skru på noen innstillinger slik at filmene ikke tas opp i mmsstørrelse(100kb) som altså blir ca 10 sek. Da kan du filme i noen minutter tror jeg. Det går vel an å få kjøpt bærereim og handsfree + noen stereoheadsett. Lenke til kommentar
Andy.... Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 SE t610 umulig å skrive meldinger,bokstavene kommer først etter et par sekunder... skikkelig kjipt! Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg kunne godt hatt bedre batteri, og utskiftbare minnekort på min K700i. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Med 6600/P900: At de ikke er mindre, med større skjerm ;D Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 T310: Alt, den henger seg opp hele tiden, vil ikke skru seg på lenger. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 kansje den "forhøyningen" helt øverst på coveret... ellers INGENTING! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har en Samsung D410 nå. Det som irriterer meg mest med mobilen er nok sms skriving. Det går ikke an å slå av T9 slik at den ikke er på hver eneste gang jeg skal svare på en sms eller skrive en ny sms. Det er vel eneste som plager meg. Ellers er mobilen helt topp. Har hatt den ca 1 uke. Lenke til kommentar
robot Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 batteiret på min se t630 varer bare i to til tre dager og det er for lite for meg. Lenke til kommentar
alfalf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Telefon min er litt stor og har ikke radio, eneste negative jeg kan finne på min N6630.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Min er fi*** treg og ELENDIG kamera, samt BaD opperativsystem! tar ca 10 sec å åpnt ett bilde! siemens mc60 Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Samsung X460: Menyen kunne vært som på E800 og den kunne hatt kamera! Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 K700i (R2L001) Det jeg misliker mest er at SonyEricsson legger ut de fordømte bake-off produktene sine for salg et år før software er god nok! må oppgradere hele tiden, bare microsoft er verre!! men et par hoved-irritasjons momenter: -mikrofonene slår seg på ca et sekund etter at du har svart på en samtale. -den er treg i menyer og ekstremt treg når du blar i bilder -bilder tatt i mørket blir unødvendig kornete -du kan ikke ha fullskjermvisning av bilder uten å få slideshow -den er ustabil og henger/låser seg/slår seg av uten grunn -den avslutter samtaler uten grunn -joysticken slutter å virke iblandt -du må sette telefonen på lydløs for å slippe kameralyden -du kan kun bruke originale ringetoner (sikkert fordi alle skal høre du har en SE) -skjermen er veldig utsatt for riper -lite plass til å lagre sms, til tross for brukbar minnekapasitet. -dårlige mappefunksjoner -ikke huskelapper med varsling. men det er iallefall ikke en siemens, så jeg skal holde ut med den til det kommer en ny nokia Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Så misfornøyde dere er, da. Synes ikke det er noe grunn til å klage på en del av det der skriver, men, hey, det var derfor jeg starta denne tråden Hvis noen er helt sinnsykt fornøyde med telefonene sine, kan dere poste innlegg her? Skriv: "jeg misliker ikkenoe i det hele tatt!" eller noe sånt... Lurer på hvor mange det blir. Bare fortsett å skriv hva dere misliker. Bare sunt å få det ut, hehe... Nå har telefonen min, 3510, blitt enda verre. Nå har den begynt å bli litt treg og må lades omtrent hver 3. dag. Ikke bra. Denne har IKKE fargeskjerm. Da er det litt dårlig synes jeg. Bruker den kun til å sende meldinger... Skal heldigvis kjøpe ny snart. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Siemens sx 1: Hmmm, min siemens sx1 er av fryse slaget. Etter å ha brukt siemens over et halvt år føler jeg jeg meg hensatt tilbake til windows 3.11 tiden. At det er et nytt produkt fullt av barnesykdommer som jeg føler at vi er betatestere for. Så jeg tror jeg venter med å kjøpe en ny symbian fra siemens til de har kommet til til windows xp stadiet, og de kan vel ta en stund. Sx1 er skikkelig ustabil og treg i mine øyne, den fryser konsekvent hvis jeg spiller javaspill eller mp3 og jeg får en innkommende samtale, frustrerende! Den er veldig sær på hvilke 3 partsprogrammer den liker og ikke. Og nå i det siste får jeg systemfeil hvis jeg prøver å åpne adresseboken, helt uten grunn. Den er kul å se på, men for meg er den for ustabil og buggete. Og når jeg får innkommende samtaler så begynner ikke ringetonen før etter mange sekunder, selv om ringetonen ligger på mobilen og ikke minnekortet selv om det ikke skulle ha noe å si . Og når man legger inn programmer så blir telefominnet raskt oppbrukt selv om man legger det på minnekortet. Dessuten har jeg aldri fått den til å virke som modem sammen med den bærbare jeg har. Så hvis du liker å være betatester og trives med bugs og frustrasjon så er siemens sx1 mobilen for deg Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ... Litt av-tråden, men har du oppdatert firmware på telefonen din i det hele tatt? Du finner ut hvilken firmware du har ved å skrive *#0000# i "idle-screen" (firmwareversjonen står ved siden av "SVN:"). Den nyeste norske firmwaren er 12 på Siemens sine sider, og 13 på service sentere (den nyeste firmwaren jeg har hørt om i det hele tatt, er versjon 15 (internasjonale varianten)). Jeg spør om dette, siden SX1-en min kræsjer veldig sjeldent (den kræsjet minst med versjon 13, og det forverret seg smått i versjon 15). Jeg har masse positivt å si om telefonen min, men den kunne jo også ha vært bedre. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sier bare: Nokia 3510i jeg Så kan dere tenke dere til det sjøl Skal kjøpe ny snart da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå