Gå til innhold

Hva misliker du med din telefon?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Dobbelpost ja..

Ellers kan de nevnes at hastigheten på S700i ikke er den beste. Menysystemet kan være tregt, irriterende selv om det blir en vane.

Tips hvis du synes at menyene er treg på S700.

Man kan taste inn snarveier på tastaturet. Åpne hovedmenyen og tast 5-1-1 på tastaturet da åpner "skriv ny" sms seg automatisk.

For å åpne de tre nederste menyene så bruker du * (stjene) -0 (null) eller

#(firkant). Feks for å åpne stoppeklokke = 0-7

Slik har du tilgang til hele menyen og da slipper du den lille forsinkelsen som blir når du går via ikonene. Det handler bare om å lære seg noen nye snarveier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dobbelpost ja..

Ellers kan de nevnes at hastigheten på S700i ikke er den beste. Menysystemet kan være tregt, irriterende selv om det blir en vane.

Tips hvis du synes at menyene er treg på S700.

Man kan taste inn snarveier på tastaturet. Åpne hovedmenyen og tast 5-1-1 på tastaturet da åpner "skriv ny" sms seg automatisk.

For å åpne de tre nederste menyene så bruker du * (stjene) -0 (null) eller

#(firkant). Feks for å åpne stoppeklokke = 0-7

Slik har du tilgang til hele menyen og da slipper du den lille forsinkelsen som blir når du går via ikonene. Det handler bare om å lære seg noen nye snarveier.

Takk skal du ha, men jeg kunne dem. SMS og annet viktig har jeg på joysticken. Det jeg mente er at f.eks når man går inn på bilder så går det litt tregt selv om det er tomt.

Regner med det har med cpu å gjøre. Noen som hvor stor cpu det er i S700i? Finner det ikke noen steder.

Lenke til kommentar

Nokia 6630:

- At det ikke er mulig å tilpasse displayet mer (f.eks. at nokialyden må spille hver gang jeg starter mobilen - med mindre jeg skrur den av i lydløs modus).

- Kunne godt vært bedre batteri.

- Irriterende at bursdager man legger inn i Kontakter ikke automatisk havner i kalenderen. Man må deretter gå og legge de inn i kalenderen som merkedag.

Lenke til kommentar
Nokia 6630:

- At det ikke er mulig å tilpasse displayet mer (f.eks. at nokialyden må spille hver gang jeg starter mobilen - med mindre jeg skrur den av i lydløs modus).

- Irriterende at bursdager man legger inn i Kontakter ikke automatisk havner i kalenderen. Man må deretter gå og legge de inn i kalenderen som merkedag.

du kan slå av den lyden ja... eller bare ha et bilde....eller ingenting!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Nokia 6630:

du kan slå av den lyden ja... eller bare ha et bilde....eller ingenting!

:thumbup:

Kan man bare få bort oppstartstonen ved å legge til et bilde?

Lenke til kommentar
nei, men en kan velge, altså et bilde, den vanlige starten, eller ingen tone/bilde.

innstillinger---generell---velkomstmelding/logo---velg det du vil ha!!!

Sikker på dette? Jeg har prøvd alle tre alternativene:

1. Standard

2. Tekst

3. Bilde

Men uansett kommer lyden...

Hva velger du for å få til uten lyd? (foruten å velge lydløs profil FØR du skrur den av, selvfølgelig)

Lenke til kommentar

Siemens SX1:

Det kunne ha vært en (mye) mer lyssterk skjerm på den.

I noen tilfeller kunne den sikkert også vært raskere.

Høyere og kanskje bedre høyttaler (med mer bass).

Siemens C60:

Av en eller annen stygg grunn, så kræsjer den plutselig noen ganger jeg bruker den.

Stor i forhold til hvor dårlig den egentlig er.

Treg (men jeg overlever).

Lenke til kommentar

S700i At telefonen blir opp ned hvis du åpner den med bare en hånd :roll: ser litt uprofft ut :whistle:

Ellers plager det meg noe voldsomt at jeg ikke får min nyinnkjøpte DSS-25 filoverførings stasjon med USB-kabel til å fungere opp mot telefonen? Kanskje noen hær kan hjelpe meg :dribble: Pleeeaaase :thumbup:

Problemet:

Alle drivere og programvare er installert(nyeste versjoner fra sonyericsson.com), og den er selvsagt koblet opp til riktig port etc, men til tross for dette klarer den ikke å opprettholde en stabil forbindelse med telefonen? (S700i). Den er påkoblet i 10-30 sekunder(50 sek er rekorden) i før tilkoblingen blir brutt!

Jeg sjønner ikke hva som kan være galt? :hmm:

Noen som kan ha en idè om hva som er feil? I såfall er jeg takknemlig om du kan gi meg noen tips :thumbup:

Lenke til kommentar
K500i:

-ikke kameralys

-når jeg filmer stopper den etter 10 sek

ellers helt topp etter hva jeg forventet av den :D

Tror du kan fikse noen mms og kamerainnstillinger for å kunne filme lenger.

Det funker på de fleste telefoner med video.

Hvis du har brukererfaringer med K500i, kan du værsåsnill å stikke innom min tråd på "hjelp til ny telefon"?

Tråden heter "Valget står mellom en del mobiler... Hjelp!"

Skal endre topicen, men den vil være til å kjenne igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...