hanskongen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 SE Z1010 Jeg kan ikke bruke annet en de "medfølgende" meldingslydene..... Og jeg har så mange morsomme jeg ville brukt..... Lenke til kommentar
Varani Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Med min SE K500i, så er jeg misfornøyd med at jeg ikke kan bruke andre enn de meldingslydene som følger med telefonen. Jeg misliker også at det ikke går an å skru av lyden på kameraet, uten å sette hele tlf på lydløs. Også har den en stygg tendens til å henge seg opp når jeg skrive SMS, og ellers hvis jeg skal se på bilder og slikt på tlf. Og at jeg stadig må flytte filene, pga at det "blir" fullt i kamerabilde mappen. Hmm.. Har jeg noe mer å klage på da? Neh, trokke det Ellers så er jeg storfornøyd med tlf min Var igrunn veldig skeptisk til Se når min far kjøpte den, men er positivt overasket Mvh Varani Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hmmm....skulle hatt IR og stereo høytalere på 7610-en min! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 K700i: Når jeg besvarer en samtale så går det noen sekunder før den som ringer hører meg. Dette gjelder flere jeg kjenner som også har denne telefonen. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hele driten....Har en SonyEriksson T310 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Misliker bekreftelseslydene på min E700. Og mangelen av symbian, megapixelkamera osv.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 N-gage. Dårlig batteritid.. det er alt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 N-gage. Dårlig batteritid.. det er alt. Mistrives du virkelig ikke det grann med at den er så stor, som den faktisk er? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Savner støtte for Memory Stick Duo Pro i min S700i Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Moto razr v3 - større minne Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 N-gage. Dårlig batteritid.. det er alt. Mistrives du virkelig ikke det grann med at den er så stor, som den faktisk er? Ikke det minste. At den kubber etter 8-9 timers bruk, hvorav én time består av radio/mp3/snakking, er for dårlig. Ellers er den helt ypperlig. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 K700: Skjermen skulle vert noen millimetere nedenfor overflaten slik at skjermen var mer beskyttet for riper osv. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nokia 6260: - Dårlig batteri - Litt treg for å åpne hovedmenyen, hvis den ikke er brukt på en liten stund Ellers er jeg storfornøyd med telefonen.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Batteriet kunne vært bedre Sony Ericsson T610 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er bare en ting jeg missliker med 6630. At det ikke finnes såkalte "Dual Voltage 1.8 MemoryCard" ........... enda. Men de kommer jo i næreste fremtid! Ellers ingen ting negativt. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg må lagre nummer både med og uten +47 på et navn for at det skal komme frem navn både når personen ringer, og når personen sender meg sms/mms... Mulig dette er et problem som ikke finnes hvor telefonen er beregnet solgt, kanskje det enten brukes områdekode hele tiden, eller aldri der... Skriver sannsynligvis en liten lesertest om telefonen min i morgen, har hatt den over en uke nå, men kommer meg liksom aldri til det. (se signatur for telefon) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Trege taster/menyer Lite minne Dårlig/kornete skjerm Lenke til kommentar
edonis Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Motorola E398: -Man kan ikke se alle bildene/sangene samlet, men må gå inn på menyen for å bytte lagringsenhet hvis noen er lagret på telefonen og andre på minnebrikken. -Medfølgbar programvare funker ikke (mobile Phone Tools) -Lang ladetid før telefonen viser at den er fulladet -Kun tre "prikker" som indikerer batteriet. Tre prikker varer lenge, men når du har en prikk igjen så har du nesten ingen tid igjen før batteriet er dødt. Man kan gå inn på en annen batteriindikator på menyen men det er tungvint. -Ingenting som dekker for kameralinsen -Ingen radio eller videokamera. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sony Ericsson P900: Større interntminne og lengere batterikapasitet. Går derfor over til P910i Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nokia 3650 Den er utrolig treig, og låser seg, og batteriet varer en og en halv dag før jeg må lade den på ny. - Mangler mp3 spiller - Mangler radio - Lite farger på skjermen Derfor skal jeg kjøpe en D500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå