Gå til innhold

Hva misliker du med din telefon?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Med min SE K500i, så er jeg misfornøyd med at jeg ikke kan bruke andre enn de meldingslydene som følger med telefonen. Jeg misliker også at det ikke går an å skru av lyden på kameraet, uten å sette hele tlf på lydløs.

Også har den en stygg tendens til å henge seg opp når jeg skrive SMS, og ellers hvis jeg skal se på bilder og slikt på tlf.

Og at jeg stadig må flytte filene, pga at det "blir" fullt i kamerabilde mappen.

Hmm.. Har jeg noe mer å klage på da? Neh, trokke det :p

Ellers så er jeg storfornøyd med tlf min :) Var igrunn veldig skeptisk til Se når min far kjøpte den, men er positivt overasket :D

Mvh Varani

Lenke til kommentar

Jeg må lagre nummer både med og uten +47 på et navn for at det skal komme frem navn både når personen ringer, og når personen sender meg sms/mms...

Mulig dette er et problem som ikke finnes hvor telefonen er beregnet solgt, kanskje det enten brukes områdekode hele tiden, eller aldri der...

Skriver sannsynligvis en liten lesertest om telefonen min i morgen, har hatt den over en uke nå, men kommer meg liksom aldri til det.

(se signatur for telefon)

Lenke til kommentar

Motorola E398:

-Man kan ikke se alle bildene/sangene samlet, men må gå inn på menyen for å bytte lagringsenhet hvis noen er lagret på telefonen og andre på minnebrikken.

-Medfølgbar programvare funker ikke (mobile Phone Tools)

-Lang ladetid før telefonen viser at den er fulladet

-Kun tre "prikker" som indikerer batteriet. Tre prikker varer lenge, men når du har en prikk igjen så har du nesten ingen tid igjen før batteriet er dødt. Man kan gå inn på en annen batteriindikator på menyen men det er tungvint.

-Ingenting som dekker for kameralinsen

-Ingen radio eller videokamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...