mikaragua Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvordan motta mms med Nokia 6600:blablabla....... Har Nokia 3660, men det er akkurat det samme, bare å få åpnet meldinga og kunne se den tar en evighet! Ellers kunne den vært myyyye raskere, kanskje litt mindre, også er det irriterende at den bruker 5 sekunder fra man trykker på "Kamera" til man faktisk kommer inn og kan ta bilder. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Den slår seg av etter en stund mens jeg ringer og batteritiden suger eselballer... Ellers er min 3330 perfekt Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 K700i: Mangler minnekort, ellers er den perfekt til mitt bruk. Kunne selvfølgelig ønske seg megapixel kamera, men ut fra hva man kan forvente seg av denne mobilen er det kun minnekort som mangler. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det jeg hater ved min K500i: -Den henger seg opp noen ganger. -Får ikke vekk kameralyden med mindre jeg ikke har tlf på lydløs. -Den er litt "klumpete" å skrive SMS med, med en hånd. -Joysticken er litt følsom. -Tar litt kornete bilder. Men ellers så er jeg stor fornøyd med den Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 flere ting jeg ikke liker med moren min sin k700i.. av og til når jeg skrur på bluetooth, så skrur det seg av igjen etter 10-15 sekunder, og en stund, så bare låste den seg når ejg skulle sende ting over bluetooth også.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Det jeg misliker med min SX1: Bateri Treig Tåler lite Men jeg elsker den for det Endret 14. november 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Min 3650 skulle hatt bedre batterilevetid og hatt litt bedre skjerm, og ikke minst, like liten som E700.. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Størrelsen... P800 Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Siemens S65 -Den stygge kameralyden som ikke kan fjernes... Egentlig bare det, (med andre ord): Stor fornøyd med telefonen min! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvordan motta mms med Nokia 6600:blablabla....... Har Nokia 3660, men det er akkurat det samme, bare å få åpnet meldinga og kunne se den tar en evighet! Ellers kunne den vært myyyye raskere, kanskje litt mindre, også er det irriterende at den bruker 5 sekunder fra man trykker på "Kamera" til man faktisk kommer inn og kan ta bilder. Nehei. Jeg hadde en før. den var rask Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nehei.Jeg hadde en før. den var rask Greit nok når man er vant med å bruke den og andre symbian mobiler, men man merker hvor treg den er etter å prøvd mange andre vanlige mobiler. Flere ting jeg misliker: Den henger seg ofte, mange ganger må jeg skru den av og på for at det skal virke å spille inn videoopptak Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nehei.Jeg hadde en før. den var rask Greit nok når man er vant med å bruke den og andre symbian mobiler, men man merker hvor treg den er etter å prøvd mange andre vanlige mobiler. Flere ting jeg misliker: Den henger seg ofte, mange ganger må jeg skru den av og på for at det skal virke å spille inn videoopptak Skjedde aldri med min..... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 K700i (R2L001): At den ikke har minnekort-støtte. Hadde den hatt det, pluss playlist-funksjon i media avspilleren, hadde den vært perfekt! Lenke til kommentar
robot Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Batterilevetiden på min se t630. Den må lades hver tredje dag. Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 samsung E700. Den lager lyd når en sms er sendt. Det kan IKKE skrus av. T9 kan ikke skrus av.(ja, jeg er en av de få som ikke bruker t9) den håndterer mms veldig dårlig. Bilder gjør at telefonen "henger seg" og bruker opptil et min på å scrolle et bilde, ETT HAKK!. Den har en utrolig høy kamera-lyd, som ikke kan skrus av. Den har ingen muligheter for å kopiere nummer fra telefon til simkort, utenom å gjøre det manuellt, med et og et nr. alt ialt, en dårlig telefon.. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 P800: Kanskje litt stor Veldig treg... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Batterilevetiden på min se t630. Den må lades hver tredje dag. Det er jo ikke så verst det, min SX1 må lades hver dag Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fargen. På hvilken mobil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå