joku Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 nokia 7610... det kunne vært mp3 i stereo. Ellers er mobilen som den skal være. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Siemens SX1: - At den er stor - At den har dårlig batteri - At jeg ikke har bruk for alle funkjsonene og heller burde kjøpt en mindre og penere Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har en Nokia 5100. Er veldig fornøyd med den. Det jeg misliker med den er regninga fra Telenor som detter ned i postkassa en gang i måneden.. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 har og en nokia 5100. savner lydstøtte for .amr filer (lyd filer som spiller av. eks synging. Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har en T610, treg som en skillpadde på land, den nærmeste konkurenten etter min mening er en murstein, på grunn av den ekstreme murstein lignende formen. Så er det den beryktede javaen ja, prøv å spille Splinter Cell 2 på den, da går det virkelig "bra". Kameraet er tregt og har elendig nattmodus. Tastene, de knirker grusomt. Skjermen er elendig, internetten er treg, elendig kalender, noe mer og nevne nå? Joo, høytaleren, hadde en bærbar for sju år siden, den hadde bedre lyd. Skifting av layout tar en evighet. Så var det SMS funksjonen, den mottar meldinger som avsenderen sendte for ti minutter siden, faktisk ti minutter etter... Skjermen får FORT riper. Den har det med å avslutte når jeg skal bruke menyen iblant. For vel konkludere med jeg er ganske misfornøyd med denne telefonen... (Skal kjøpe N6230 på onsdag ) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har en T610, treg som en skillpadde på land, den nærmeste konkurenten etter min mening er en murstein, på grunn av den ekstreme murstein lignende formen.Så er det den beryktede javaen ja, prøv å spille Splinter Cell 2 på den, da går det virkelig "bra". Kameraet er tregt og har elendig nattmodus. Tastene, de knirker grusomt. Skjermen er elendig, internetten er treg, elendig kalender, noe mer og nevne nå? Joo, høytaleren, hadde en bærbar for sju år siden, den hadde bedre lyd. Skifting av layout tar en evighet. Så var det SMS funksjonen, den mottar meldinger som avsenderen sendte for ti minutter siden, faktisk ti minutter etter... Skjermen får FORT riper. Den har det med å avslutte når jeg skal bruke menyen iblant. For vel konkludere med jeg er ganske misfornøyd med denne telefonen... (Skal kjøpe N6230 på onsdag ) Har selv byttet fra t610 til N6230 - Du kommer ikke til å angre Den er lynkjapp i forhold ! Lenke til kommentar
tilli Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har en M65 - At den må lades ofte. - Kameralyden. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 M65: Den er TREG, dårlig kamera, resetter seg ofte (FW12). Kameralyden. Det med dårlig batteri. Batteriene har ikke blitt noe dårligere med årene, er bare telefonen som har fått så sinnsykt mye ekstra som krever mye strøm (fargeskjerm, kamera, raskere prosessorer) så skjønner meg egentlig ikke på de som klager over batteriet.. Er da virkelig ikke noe stress å lade den om natten. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nokia 7610, har egentlig ikke bruk for alle funksjonene. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) hva var vitsen å begynne denne tråden oppatt igjen! den er jo snart 2 år gammel! og D*** kjedelig å lese igjennom! det var jo startet en NY tråd om dette på Lørdag! OBS: er litt trøtt jeg, postet i feil tråd... Endret 14. november 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) SE T610: -Dårlig skjerm -Den er treig -Veldig lite minne -Dårlig kamera -Treig sms tasting Nokia N-Gage: -Elendig batteri -"Bare" 4096 farger -Litt for small skjerm -Ikke kamera Endret 14. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
thom Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 P800 Skulle vært litt mer kompakt og i metall slik at den ikke knirket. Skulle hatt T9 ordbok. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Sony Ericsson Z1010: - Kunne vært litt tynnere Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvordan motta mms med Nokia 6600: - "bibbip bibbibip pip bibbi biddip pip pip pip"-lyden holder på i omtrent et halvt minutt ut i hva man måtte ha i nærheten av elektronisk utstyr med høyttaler i. - Lyset på skjermen skrur seg på. - 2 sekunder senere kommer meldingslyden: "Piiiip" - 5 sekunder senere står det "1 ny melding" på skjermen. - Trykk på "vis". - Skjermen blir hvit. - 1 sekund senere: "Åpner............................" - Etter 20 sekunder kan du endelig se hva du har fått i innboksen. Fantastisk. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 :!: 3510 er ganske kjapp, men har ikke de funksjonene jeg har lyst på. Alt funker ganske bra, men jeg har lyst på fargeskjerm og kamera! Dessuten er den ikke kamskjell heller... 6260 hadde nok vært idealtelefonen for meg Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 T610 - dårlig batteri - dårlig skjerm i sterkt lys - altfor lite minne Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kunne godt ha tenkt meg mere minne.. evnt at jeg kunen ha byttet minnekort.. og bedre batteri.. Som dere kanskje skjønner har jeg da en nusselig K700i som jeg ellers er knakende fornøyd med. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det kunne godt vært 3G og EDGE på S700i Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 E700 -Svakt batteri. -Manglende blåtann-støtte. Lenke til kommentar
PåBærtur Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 OK, her er det jeg ikke liker med telefonene mine: Nokia 5110: Knust display som indirekte følge av uorginalt deksel kjøpt i Polen. (Nytt display er bestilt.) Nokia 5100: Slår seg av og mister signal i hytt og pine. Vært på rep. og er likens etter et par måneder. Videre tåler den ikke alt den lover. Og så er det ikke støtte for lyd i MMS, verken inn eller ut. Rett og slett en dårlig telefon. Ikke har den EMS heller. Siemens C55: Har en tendens til å slå seg av når den utsettes for LITT kraftige slag. Ellers er dette en god telefon. Tåler faktisk å mistes i betonggulv også. Dekslet faller av da, og den slår seg av, men er like fin når den settes sammen igjen. Ikke MMS eller fargeskjerm, men det er ikke så farlig når man har EMS. Litt vanskelig å sette inn/ta ut simkort. Blir lett støv under dekselet. Nokia 3220: Ligger i bestilling og har ikke kommet enda. "Lysbildedekslet" er ekstrautstyr. Bosch Dual Com 738: Løst batteri. Slo seg av i hytt og pine. Vanskelig å sette inn/ta ut simkort. Uttrekkbar antenne som virker litt spinkel. Kjedelige ringetoner. Litt for stor etter dagens standard. Passet bra i søppelbøtta da, der jeg la den. Og til slutt: Nokia 1611: STOOOOOR. Ryggproblemer når man tar den med seg, egentlig lite mobil. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå