2bb1 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Når jeg sender sms/mms med min SE K700 til venner eller familie mottar de aldri meldingen! Jeg har også såttet sim kortet inn i flere andre mobiler, men de jeg sender til mottar aldri meldingen... Skal jeg klage til Telenor slik at de fikser det, eller er det noe jeg kan gjøre selv?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Først burde du sjekke meldingsinnstillingene på telefonen din. Sjekk særlig hva slags prioritet du har på meldingene du sender. Mange tror dette er uvesentlig, men det har mye å si hvis det er mye "trafikk". Hvis du ikke finenr noen feil, så kan du jo snakke med telenor. Du har vel sjekket om du har penger på kortet? Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Sjekk at meldingformatet er satt til Tekst. Hvis annet er valgt kan det skape problemer. Enkelte varianter av K700i har det problemet at man ikke kan endre meldingstypen, hvis du har dette problemet så sett kortet i en annen mobil, feks en T610, og velg tekst. Sett kortet tilbake og send SMS Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Vegard: Jeg har 2059.48 kroner på kortet så det skulle nukk holde en stund.. Freesbee: Som sagt har jeg tatt sim-kortet i en samsung E700, Nokia 6610 og Nokia 3550 og det går ikke an å sende meldinger fra noen av dem. Derimot hvis jeg tar pappas sim-kort inn i en av telefonene kommer meldingen frem der den skal... Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 I mine ører høres det ut som om noe er galt med simkortet og ikke mobiltelefonene. Men klarer du å ringe med ditt simkort, eller ta i mot samtaler? Hvis man klarer å sende sms med andres simkort i din K700i, er det noe galt med simkortet eller innstillinger for sms. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ja, ringing går fint..det er sms/mms som ikke virker på en eneste mobil type.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ja, ringing går fint..det er sms/mms som ikke virker på en eneste mobil type.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå