zand Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg trenger et script (PHP eller perl) som gjør at brukere selv kan laste opp bilder til en forhåndsdefinert kategori og at de vises på web'en. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan finne et slikt script evt sende det til [email protected]? På forhånd takk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 du kan jo lage et eget form hvor folk kan laste opp filen. for at det skal være mulig å laste opp en fil har du følgende html-tag (i et form): <input type="file" name="bilde" size="20"> dette gjør at folk kan browse seg frem til filen for så å laste den opp. etter at bildet er lastet oppkan scriptet flytte det ved hjelp av move_uploaded_file. et alternativ til dette er at du kan legge scriptet i den mappen du vil at bildene skal ligge.....skal lage et slikt script selv...så hvis du vil ha det send meg en [email protected]. [ Denne Melding var redigert av: ilpostino på 2002-05-26 21:44 ] Lenke til kommentar
christt Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Ta en kikk på denne artikkelen: http://www.phpbuilder.net/columns/bealers20000904.php3 Lenke til kommentar
zand Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Hadde egentlig tenkt å bruke Mysql, men vet ikke hva som er enklest. Uansett ønsker jeg et ferdig system... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå