jingt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Se på kabinettet jeg har tenkt å bygge. 3 striper med plexi som dere ser. Har tenkt å ha to vanntanker for å gjøre det lettere. Fins det plexirør med 10cm i diameter, hvis ja, hvor? noen ideer for noe som kan holde plexirøret inntil kabinettet stående? dårlig formulert, men men. Hovedkortet skal snus 180 grader og vinduet skal andre veien. Ledsene skal være en kombinasjon av hvit og blå. Kabinettet skal vært med litt avrunde hjørner hvis dere skjønner hva jeg mener. Kabinettet skal sprayes hvitt, poleres blankt, klarlakk, poleres plankt! Har blitt sponset av: vendur.no trenger noen som kan sponse meg med litt hardware. skisse, mål Endret 21. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Uvanlig posisjon for hk Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 akkurat som lianli Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) glemte å si det, men er det noen som er interresert i en worklog? edit: hvorfor kommer ikke casemodtopicene på førstesiden i overklokking.no? Endret 13. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 glemte å si det, men er det noen som er interresert i en worklog? FYR OPP MED WORKLOG Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) ALLRIGHT!!! takk for svar min 700. post men noen som vet noe om de andre spørsmålene jeg har spurt om? og noen synspunkter? Endret 13. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 skal du lage noe kreves det at du lager worklog... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ok, men noen som vet om jeg får tak i plexirør hos glassmesteren? hvordan får jeg piano finnish? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hm... plexirør _kan_ det hende du finner hos glassmesteren, men vil nå tro det er mer sannsynelig å finne det i en hobby butikk men piano finnish får du ved å pusse med fint vannpapir og lakke ofte om hverandre. så polerer du lakken til slutt.. da burde du ha noe ala snekker'n sin finnish Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) okey, takk pris på plexirør? har funnet ut at jeg skal lage to tanker. en der pumpa skal stå i og en på toppen for enkel påfylling har tenkt å feste tankene med strips, siden jeg ikke finner en mer elegant måte å feste dem på Endret 14. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 hva syns dere? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ikke bruk strips, bruk noe annet.. lim elns.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hm.. noe ala denne er allerede laget på bit-tech da og den ble nice, så får håpe denne blir like bra Link til worklogen Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) ikke bruk strips, bruk noe annet..lim elns.. men tanken må være enkel å ta av sånn at jeg kan tanken lett. fant på en ide nå. paint skillz takk for alle svar Endret 14. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 hm.. noe ala denne er allerede laget på bit-tech da og den ble nice, så får håpe denne blir like bra Link til worklogen oi den var kul. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 kan bli inntresang denna! skal følge med... er det bare jeg som ikke har lest nøye nok eller har du ikke sagt hva slags matriale du skal lage det av? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 10mm tre vet ikke hva det heter, men det er ihvertfall tre har forandra litt på den. dual radiator foran, og hvis noen vil sponse meg med lcdskjerm, så kommer den i midten i mellom de to 120mm viftene. det er for å få et mye mindre kabinett. har bestemt at vanntanken skal bli inni kabinettet. vann med blå frostvæske for å få litt artic preg over den. skal tegne en ny tegning snart. men ikke nå. for skal ha norsk tentamen imorgen Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 kan bli bra det Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kan bli bra dette! Men kan du tegne det i Sketchup? Er det 10mm finer du skal bruke? Eller hobbyplater? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 er dessverre helt elendig i sketchup. det var en kjempesvær plate jeg kjøpte på bygger'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå