Merlin Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg har et underlig problem med å legge inn de nyeste Catalyst driverne fra ATI (4.10 og 4.11). Når jeg har installert dem, restarter maskina og kommer inn i Windows står det at driverne ikke bli initialisert riktig. Dette har skjedd ganske mange ganger, Catalyst Control Panel starter ikke. Hjelp søkes!. Problem løst, moderator steng tråden Endret 13. november 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hallais..Har samme problemet.catalyst 4.11 vil ikke starte! Hver gang jeg slår på maskinen kommer det feilmeldinger. hva gjorde du for å fixe det?? Lenke til kommentar
inflamer Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Som dere sikkert (ikke) har lest på ATI sine hjemmesider trenger det nye Catalyst Control Center (CCC) Microsofts .NET Framework 1.1 pakke for å fungere riktig. Det finner dere naturlig nok på microsoft.com. Et enkelt søk på f.eks CLI.exe her på forumet eller på google hadde gitt dere svaret. mvh inflamer Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hallais..Har samme problemet.catalyst 4.11 vil ikke starte!Hver gang jeg slår på maskinen kommer det feilmeldinger. hva gjorde du for å fixe det?? Får en feilmelding under innstalasjon Må man ha SP2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå