oyvjak Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Tenkte jeg måtte vise fram arbeidet mitt. Har borret hull i sidedøra på Chieftec kabinettet mitt, rett over CPUen. Måtte stille vifta og grillen på høykant for å unngå en av festedingsene til dørhåndtaket. Synes det ser bra ut. Begynte på hullet med hullsag, men den sa takk for seg etter litt. Taklet ikke metall gitt. Fullførte med Dremel-ripoffen min (120kr, røverkjøp). Bildet ble sabla lyst, pga blitz. Kabinettet er egentlig sort. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Der skulle du hatt 120mm vifte Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Der skulle du hatt 120mm vifte Ja, skulle kanskje det. Ikke for sent enda. Kanskje jeg oppgraderer. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hehe, kjøp noe som virkelig bråker da som 120mm delta.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 pointet med en pc er at den skal være stille da så ikke sett inn noe bråk. men det er jo noen som liker å høre at det er noen ting der da Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Støy er gøy Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 sett in 120mm delta vifte! 323kubikkmeter i timen! skal sette inn en i toppen på mitt chieftec fulltower, og en 80mm delta i bunn!(eller motsatt. har ikke helt funnet en bra løsning enda.....) MVH: PandoRa PSSST! ta en titt på casemod sia mi a! Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 er det din første modd??? BTW: den var nice den vifta. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) er det din første modd??? BTW: den var nice den vifta. Andre eller tredje mod. Den første var da jeg fjernet gitteret fra viftene foran og bak på kabinettet. edit: Lakka også tastaturet mitt, men ble mislykket. Endret 15. november 2004 av ivellios Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Et plexigalss der hadde gjort seg også der!!! Bra arbeid!! Men nå som det har med dremmel å gjøre Er dette en som går an å bruke til å lage hull med: Klikk Her EDIT: artikkel nummer: 30-8758 Endret 15. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Et plexigalss der hadde gjort seg også der!!!Bra arbeid!! Men nå som det har med dremmel å gjøre Er dette en som går an å bruke til å lage hull med: Klikk Her EDIT: artikkel nummer: 30-8758 Hadde glass der før, men er så rot inni maskinen. Ser ikke ut. Må rydde først før jeg setter på det igjen. Jeg brukte en Dremellignende sak som ikke hadde navn en gang, så jeg tror nok den der holder til hvertfall ett hull. Bruk denne guiden til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hehe, kjøp noe som virkelig bråker da som 120mm delta.. jeg hadde 4 deltaer før... (har enda foresten) 2x 120 2x 80 Og rhebus vifte styring... Den du måtte skru ledningene inn i , i en slags sukkerbit vis dere skjønner Ikke den med 3pinns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå