Supernaut_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei, kom overnoe helt merklige greier her om dagen. Hadde akuratt lasta ned everst, overtageren til Aida32. http://home.online.no/~annaul/images/Benchmark/ddr3.jpg Vis dere ser på Memory bus propeteries, så står det bus type GDDR3 Noen andre med samme kort som kan få sjekket om det står det på deres også ? Noen måte og sjekke om dette funker i praksis? mvh Danie L. driver : 66.81 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Står slik med meg og (har 6800LE), er nok feil Eneste 6800nu kort med GDDR3 er vel Asus sin Gamer Edition. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Står slik med meg og (har 6800LE), er nok feil Eneste 6800nu kort med GDDR3 er vel Asus sin Gamer Edition. Det stemmer! Det kan og moddes til 16 pipelines slik jeg har gjort Fikk og opp GDDR3 på mitt 6800 NU fra MSI, skjønte fort det ikke stemte. Hadde dog en klokk på 425/900, så klokket bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå