ulven666 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg prøvde å slå i sammen 2 partiasjoner på min hardisk, kom ca 25% på vei, før jeg fikk opp en feilmelding. og oppersjonen ble avbrytt. Nå vil ikke utforsker finne hardisken, den er borte. ved oppstart finner maskinen hardisken og den ligger på plass når jeg går inn på kontroll panel/system. partiation magic finner og hardisken. er bare utforskeren som ikke finner den ,virker det som.. Noe hjelp... Lenke til kommentar
ulven666 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 er når jeg er inne på magic at hardisken/ene har mistet bokstavene sine.. det vil si at E og D som de va før ikke eksisterer.. det burde jeg vel kunne fikse et sted? Lenke til kommentar
slackies Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 er når jeg er inne på magic at hardisken/ene har mistet bokstavene sine.. det vil si at E og D som de va før ikke eksisterer.. det burde jeg vel kunne fikse et sted? dette er partision magic på sitt beste:) er vel bare å fjerne alt og gjør det pånytt, men da ryker all dataen. men drop møkkaprogrammet og bruker microsoft sine verktøy. Det du ikke klarer å gjøre med microsoft sine verktøy er ikke meningen du skal gjøre. (bare sånn til alle som hyler ut hvor fantastisk partision magic er:) Lenke til kommentar
ulven666 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 *phu* panikken er over.. problemmet var at bokstav plaseringen på stasjonene hadde blitt fjernet. brukte magic til å sette de på plass igjen. alt der det var før.. Lenke til kommentar
ulven666 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 neeeeeei.. var ikke bare bare.. det mangler ca 15-20 gb med programmer og filmer.. noen som hvet om noe måte å få det tilbake.. et fil recovery programm eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå