Boralis Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jep Glimt knuste Kongsvinger hele 4-0 , ja det kunne like gjerne hvert 6-0 slik kampen utviklet seg . Flott at Glimt endelig fikk det til , da de har slitt stort i høst , ja de scoret faktisk flere mål i denne kampen enn i de 9 siste tilsammen . Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Pøh, håpet på Kongsvinger Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 glimt vant fortjent Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hi, Snekker'n og alle andre Oki, så vant de da.Ettersom jeg er en utskremt nordlending føl(g)er jeg jo med dem, vet du! Ellers må jeg si at det virker som BG trenger litt sterkere benzin etterhvert, det er ikke hyggelig med alle disse på-kanten opplevelsene! Kongsvinger er jo nesten der igjen, så stå på,-sier jeg. Situasjonen her jeg bor, i Molde er ikke noe bedre enn i Bodø, samme "hanglinga" forrige sesong. Nå skal det sies at det beste laget i Norge, nemlig RBK , også ser slitne ut etterhvert!Er nok bange for at deres glansperiode nermer seg slutten for denne gang.Men de har klart å holde seg på toppen i veldig lang tid!Bare se tilbake på f.eks. Arsenals forrige "glanstid", så ser man at RBK har vært både dyktige og (kanskje litt) heldige, -lenge. Gleder meg allerede til neste serieåpning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå