Boralis Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jepp, men ser det har samme "feilen" som sin forgjenger nForce 3 med den vifta på kortet , for det første bråker den og for det andre er den plassert feil , nemmelig slik at den kommer i konflikt med et stort grafikkort . Dette gjør at det er tilnærmet umulig å erstatte den med passiv kjøling . Hvorfor ikke plassere den slik Asus og MSI har på deres kort?? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvorfor ikke plassere den slik Asus og MSI har på deres kort?? Mitt MSI K8N Neo Platinum har en irriterende kjøleribbe forholdsvis rett ved siden av AGP-slotten, så en Zalman NB-kjøler ikke passer inn pga. for stort skjermkort. Så MSI er nok ikke helt fri for klønete design på hovedkortene deres. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som kan si meg når jeg kan få kjøpt meg et Nforce 4 kort? Hvis det er lenge til så får jeg heller klare meg med Nforce 3.... /Cyrus Lenke til kommentar
formann Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Regner med at 3.1V er nok? Egentlig ikke. Mye bedre, men langt fra nok. Kjørte selv 3.75vdimm i går, men selv ikke det holdt. Må nok opp på 3.85-3.9 for å ram-hastigheten der jeg vil ha den. Synes produsentene kunne begynt å kjøre kretsen fra 5v railen slik noen få gjør, og at det var mulighet for opp til 4v i BIOS. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 men 4 av de støtter jo faktsik sata 300 + at når dvd brennere å slikt kommer på sata så er det jo bra og ha noen sata porter til overs Nåja, de kunne like gjerne satt på p-ata 133. For du får ikke mere fart på diskene dine. Men ikke missforstå meg, s-ata er en meget bra forbedring. Men problemet er diskene som ikke klarer å følge med 133 p-ata engang. Raskeste s-ata disk til nå er raptor 74GB som klarer ca 80MB/s. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 noen som har peil når hovedkortet kommer ut? (hater å vente ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå