Bruno G. Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Har et Voodoo3 3500 Tv kort, og lurer på om hvilken av dem andre korta som gir like bra tv bilde? Har prøvd et pixelview kort... sugde max. TerraTec Tv-kort PCI, TV Value er det bra? El. Pinnacle 261059, Studio PCTV TV-Kort/PCI? Noen forslag på andre gode kort? Spank u 4 svar... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hauppauge Win Tv Theater Dette kortet har jeg hatt og det fungerte suverent på min pc.. i allefall Ikke det billigste men du får valuta for pengene Jeg ville ikke ha nølt med å kjøpe dette nei. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Når d gjelder Tv-kort så har jeg egentlig alltid kjpt noe av d billigste jeg har funnet, men av de jeg har prøvd så r vel hauppauge d jeg har best erfaringer med... Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 if (bruno.hentOs() == "xp") return hauppage; else return pinnacle; Lenke til kommentar
Bruno G. Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Noen som vet hvordan TerraTec er? Hvilken webshoper har dem Hauppauge Win Tv Theater på? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg har det terratech kortet og situasjoen er nå slikat jeg rett og slett har sluttet å se på tv! Det er et så dårlig produkt. Spesielt på driver siden! Ikke kjøp terratech, og du gjør deg selv en STOR tjeneste. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 No, No, No! Hauppauge WinTV DVB-S Koster litt over 3000 + at du trenger coaxail kabel fra parabol antenne. Men kult da 2000 kanaler, radio satelitt internett m.m. (100MBits kort!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå