HurtUmuch Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Får opp av og til error 99 ,når jeg bruker sigma 100-300 1:4.5-6.7 Dl linsa mi . hvorfor? Er det skadelig får kamera? Hva gjør jeg med det? Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Sannsynligvis programvaren i linsa som ikke er kompatibel. Dersom du leverer inn linsa, så har jeg hørt at Sigma oppgraderer firmwaren gratis. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Firmware i linsa? Trodde ikke det var noe programmert i linsa, men så har jeg egentlig ikke så mye kjennskap til objektiver for canon. Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Om det er en firmware, eller om de må bytte chip-en vet jeg ikke, poenget er at Sigma kan oppgradere den, og at det ikke er dyrt EDIT: Skriveleif Endret 14. november 2004 av Aesop Lenke til kommentar
andreash Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er den kjøpt hos en offisiell Sigma forhandler (Les: en som kjøper fra Elite Foto) så blir den oppgradert uten kostnad har jeg hørt. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Men hva med Lømork og FotoVideo. De er store Sigmaforhandlere. Driver de med piratimport? Lenke til kommentar
HurtUmuch Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 takk for svar.for prøve å levere den til sigma Lenke til kommentar
andreash Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Men hva med Lømork og FotoVideo. De er store Sigmaforhandlere.Driver de med piratimport? Er en del som parallellimporterer Sigma, så kan nok hende det. Er jo bare å sammenligne prisene på Elite Foto med Lømorks og FotoVideo det. Elite Foto er svindyre, det er vel ikke Lømorks og Foto Video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå