Bogge Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hei! Jeg har en (venn) som driver å kødder med med hele tiden i Msn. Han har et eller annet prog som gjør at han kan skrive masse kødd i mitt navn. Eks: bogge sier: Jeg er gay osv Hvordan får han til å skrive sånn i mitt navn? Det er ikke det at jeg blir sur over det liksom, men det hadde vært litt kjekkt å tatt igjen:D Noen som vet hvilket program han bruker? og hvordan han bruker det? Mvh BoggE:D Endret 13. november 2004 av Bogge Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Ja, det er i msn, beklager at jeg ikke skrev det i inlegget (glemte det) Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hm, skjønner hva du mener. Her er et utdrag av en kis som gjorde det samme mot meg: Dabear sier: i'm gay Dabear sier: what da fuck Dabear sier: jeg er så taper Dabear sier: hvordan gjorde du det Ole =] sier: hva faen? Ole =] sier: hvorfor spammer du meg? Dabear sier: haha Dabear sier: jeg er homo Dabear sier: IM GAY FOR PAYU Dabear sier: veit det er du som gjør det Dabear sier: im a l33t haxx0r Dabear sier: hvilket program bruker du Dabear sier: i r gay Dabear sier: bruker msn for nabbs Dabear sier: google.com er din venn Dabear sier: gi meg link da Dabear sier: www.lolstfu.tk Dabear sier: det er en bilde uploader da Dabear sier: so? Dabear sier: gi meg link til proget du bruker for å skrive i mitt navn Dabear sier: enn om jeg er på din pc da? Dabear sier: det tviler jeg sterkt på. Firewallen ville sagt i fra Dabear sier: husk jeg er l33t. Dabear sier: ja jøss Dabear sier: disser du får du ikke prog. Dabear sier: får jeg det uansett da Dabear sier: kanskje? Dabear sier: men da må jeg sende det over, og ork det nå Dabear sier: har du vært inne på maskina mi, ville det første du skrevet vært i samme font og farge som dette Dabear sier: aka, du bruker et program Dabear sier: okej, nabb;D Dabear sier: Dabear sier: huaehauehauheauhe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hehe, det han bruker er MessengerDiscovery sin !imitate -funksjon. messengerdiscovery Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det er vel ulovlig å utgi seg for å være en annen person... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Manuel, lovene hjelper nok ikke på MSN. Folk står fritt til å kalle seg hva fanken de vil. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 heheh, du har hatt det samme du osgå ser jeg:D Vet du hvilket prog han brukte? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hehe, det han bruker er MessengerDiscovery sin !imitate -funksjon. messengerdiscovery Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 heheh, du har hatt det samme du osgå ser jeg:D Vet du hvilket prog han brukte? www.messengerdiscovery.com , installer og så skriver du i vinduet hans !imitate og det du vil "Han" skal si. Har ikke opplevd det selv, jeg. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hehe. Nå fikk jeg det til, etter at jeg fikk det til ble det visst ikke noe gøy for vennene mine lenger:D Håper at dette imitation greiene ikke holder på lenge for det er ganske barnslig hvis du tenker over det Takker for hjelpen! Mvh BoggE Endret 14. november 2004 av Bogge Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 heheh, du har hatt det samme du osgå ser jeg:D Vet du hvilket prog han brukte? www.messengerdiscovery.com , installer og så skriver du i vinduet hans !imitate og det du vil "Han" skal si. Har ikke opplevd det selv, jeg. Kult, men når man er flere i en samtale er det den som snakker sist som blir !Imitat.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg ser dette programet har blitt veldig utbredt. Men jeg håper det vil komme noe som tetter igjen hullet, i og med at det er mosomt en gang, men ikke to. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) HU? Etter å ha sett en film så går jeg inn på msn og der ser jeg at msn ikonet mangler etter hvert nick. EDIT: upploadet feil bilde Endret 13. november 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Noen måte å stoppe dette på? Vurderer å slutte å bruke MSN til det er vekke Edit: Men det verste er at folk kan snakke som kontoen min mens jeg er offline! Endret 13. november 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hm.. Bare meg som fikk problemer med å koble meg på etter den installasjonen ? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hm.. Bare meg som fikk problemer med å koble meg på etter den installasjonen ? windows firewall blocker msndiscovery. unbloc, så burde det løse seg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg fikk også problemer, bruker kaspersky anti hacker og lurer på hvor discovery msn legger seg, og hvilke man skal åpne for den. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hm.. Bare meg som fikk problemer med å koble meg på etter den installasjonen ? windows firewall blocker msndiscovery. unbloc, så burde det løse seg. Windows firewall er ikke på i det hele tatt.... Nei jeg har ikke SP2.... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen måte å stoppe dette på? Vurderer å slutte å bruke MSN til det er vekke Edit: Men det verste er at folk kan snakke som kontoen min mens jeg er offline! Du kan jo bruke dMSN.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå