diablo fan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 er det vært å reise fra mandal ( ca 1 time fra kristiansand) til TG om du er 14 år?? har ingen venner som skal. anbefalt reisemåte? hvor mye koster det pr dag? Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Bare hold deg hjemme i noen år til.....da finner du det ut Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg er 14, jeg skal med noen VENNER!! hvis du skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det er verdt det hvis du synes det er greit å sitte der alene og sikkert være en av de yngste og bli hardbanket i spill. TG skal oppleves, ikke drømmes om. Så, skaf deg venner som blir med, så blir det bra. Men beste reisemåte er bil, eller tog. Tar du fly så blir vel pcen ødelagt. Og på overfylte busser. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 tror ikke TG er en plass å være for en 14 åring som er alene. Det kan bli ganske så kjedelig.. sikkert moro de første to dagene, men det blir for mye etterhvert.. du får overtale noen venner om at de må bli med deg Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er det vært å reise fra mandal ( ca 1 time fra kristiansand) til TG om du er 14 år?? har ingen venner som skal. anbefalt reisemåte? hvor mye koster det pr dag? Mandal.. (30 minutter!!) Uansett.. Tror endel "fjortisser" fra Lyngdal skal oppover til TG.. (bare sånn hvis du vil ha noen du reiser med) Lenke til kommentar
diablo fan Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 skal se om jeg får med noen venner... er ikke den vanlige fjortis typen heller , er mer den " rare " typen ( skole typen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå