MacMons Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei Etter å ha lært meg å sette pris på iMac, har jeg nå bestemt meg for å prøve å få med resten av familien og har bestillt en 12" av både iBook og PBook her i Spania som vi er bosatt. Etter det jeg har fått opplyst, så kan jeg velge at jeg vil ha OSX til å være på norsk eller engelsk etc, men er det noen som kan svare meg på om det samme gjelder medfølgende programmer, slik som iLife og eventuelt AppleWorks? vhf Stein G. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Alle mine erfaringer tilsier at hvertfall alle programmene som Apple har laget stiller seg inn automagisk etter språket som OS X er innstilt på i Systemvalg. Andre programmer kan det være verre med, men dersom programmene har oversettelse til norsk med i pakken (noe ikke overveldende mange programmer har, men noen, deriblant meg selv, jobber for å gjøre noe med dette) blir også disse satt til norsk som alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå