zhitler Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ved innstallasjon,sjekker hvilken versjon jeg har..så fullføres resten av setup.Men det tar liksom 2 sekunder før det er ferdig.. Får jo beskjed om at det blir innstallert og er klar til bruk..men det er jo over på no time:)Sjekker så hvilken versjon jeg har etter restart,og har fortsatt 9b. Noen som har vært borti liknende? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Lenge siden du har formatert disken? Legge inn Windows på nytt og Service Pack 2 (til XP). i SP2 er DirectX 9.0c innebygd. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Akkuratt formatert og lagt inn ny versjon xp pro ,men har ikke SP2.. Pga at jeg er lite begeistret for den:) Lenke til kommentar
hart Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 kjør dxdiag.exe fra run Hva forteller dette deg? Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Det forteller meg at det er DX9.0b som er installert.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Flyttes til et mer passende sted Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ingen som har et glupt forslag? Må jeg legge inn SP2 for å få det til:( Lenke til kommentar
am3k Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvilken installasjinspakke bruker du? Windows Update eller den fra ms download sidene? "hurtig oppdat." / hele pakken Vil uansett råde deg til å legge inn SP2 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har ike hatt noen problemer med sp2, pluss at nå kan jeg sette firewall på windows media player, yay! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå