Nitrius Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Min xbox står i stua ganske så langt unna nærmeste internett kabel, har nemlig lyst til å få testa xbox live, så derfor lurte jeg på om xboxen har støtte for trådløst internett? og om det er å annbefale? noen som har testet det og vet noe om det? Edit: denne skulle kansje vært posta i: Spørsmål og svar - Konsoll, men det går vel greit regner jeg med. Endret 13. november 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Magus Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det offisielle trådløse adapteret til Xbox kommer nok ikke til Norge med det første, men jeg tror det funker med et "uoffisiellt" et. Du kan kjøpe en sånn sak du setter i internettporten med antenne på. Er ikke sikker på om det vil funke, da... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Det er akkurat det jeg trenger å få bekrefta om det er mulig å bruke et vanlig trådløs adapter som man får kjøpt nå, altså jeg tenker ikke på noe xbox trådløst adapter. Lenke til kommentar
mashiharu Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ja, det går selvfølgelig helt fint. Du trenger ikke å kjøpe Microsoft's svindyre kabel eller adapter. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Og det er du helt sikker på? værtfall akkurat det jeg venta på, blir nok ikke så alt for lenge til jeg kommer meg påXbox live da Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ja! Jeg har brukt D-link sin DWL-810 + i over ett halvt år og det fungerer perfekt alltid! Eneste litt problemer med oppsett å få den på nett første gang. Du må "hardkode" ip-adresse og slikt første gang. God bruksanvisning følger med men det var ikke det som var problemet. Problemet løste seg ved å laste ned siste firmware fra D-link sine sider og da smallt den rett på nett og har siden vært der. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Bra å høre, blir vel å teste om ikke så lenge, må få meg nok cash til xbox live pakka først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå