Potetfar Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg er hos en kamerat og driver å fikser PC-en hans. Jeg har kjøre Ad-Aware og Spybot. Og jeg kunne ikke la være å teste Medal of Honor Pacific Assault på hans moster-PC med 2 3.06 GHz CPU-er. Men flaskehalsen er at den har bare et Radeon 9200, og det ville jeg overklokke litt. Så lastet jeg ned PowerStrip. Når den var ferdig restarta jeg PC-en. Etter at jeg logga på kom skrivebordet opp, men ingen ikoner eller start-meny. Så brukte jeg Task Manager til å starte det jeg kunne, og lurer litt på hvordan jeg får det opp. Ingen dumme svar! Edit: Får heller ikke opp skjermproperties, det skjer ingenting når jeg høyreklikker på skrivebordet. Endret 13. november 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) prøvd å starta maskina hans i safe mode eller? sjekka om det funker. det er ikke alltid like lurt å overklokke ting serru. har du prøvde å nedklokka skjermkortet igjen da? og helt tilslutt. hadde det ikke vært lurere å spørre om han kanskje skulle kjøpt seg et nytt skjermkort som var bedre enn å overklokke det han hadde? Takla ikke Medal of Honor Pacific Assault skjermkortet hans eller? Endret 13. november 2004 av wil Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hei, prøv denne side: http://www2.whidbey.net/djdenham/icons.htm lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå