Gå til innhold

Noen som vet om et bra og billig kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg syns det byner å bli sykt mange poster om dette.

og jeg syns også det er alt for mange som anbefaler stygge ferdigmodda kabbiser.

syns også det er mange som går ut av sin vei for å kritisere slike kabinett, personen spør om et slikt kabinett, så ser jeg ikke noe problem i komme med tips, syns personlig det er mye bedre en å komme på alle slike poster bare for å iritere seg over at noen ikke har lyst/eller ikke har kunskap til å modde et slikt kabinett.

Ja det er sykt mange slike poster, men det er enda flere som går ut på "æsj, cs fjortiss kab".

Selv har jeg ikke et slikt kabinett, har heller ikke lyst på et, men om noen andre vil ha det så er det vel bare å respektere det, å gi relevante tips. Eller kansje la være å svare.

Lenke til kommentar

og jeg syns også det er alt for mange som anbefaler stygge ferdigmodda kabbiser.

syns også det er mange som går ut av sin vei for å kritisere slike kabinett, personen spør om et slikt kabinett, så ser jeg ikke noe problem i komme med tips, syns personlig det er mye bedre en å komme på alle slike poster bare for å iritere seg over at noen ikke har lyst/eller ikke har kunskap til å modde et slikt kabinett.

Ja det er sykt mange slike poster, men det er enda flere som går ut på "æsj, cs fjortiss kab".

Selv har jeg ikke et slikt kabinett, har heller ikke lyst på et, men om noen andre vil ha det så er det vel bare å respektere det, å gi relevante tips. Eller kansje la være å svare.

Det er jeg så sykt enig i!!! Det blir utrivelig på forumet når folk begynner å kritisere :ermm:

Lenke til kommentar

det er den beste posten i forumet! :D

er 150% prosent enig! Alle må få ha sine meninger uten å bli kritisert!

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...