kyrsjo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Da en venn av meg spurte om jeg ville bli med på en runde bzflag, takket jeg selvfølgelig ja. Fyrte opp bzflag, og gledet meg til spilling. Men slik skulle det ikke gå. Bzflag hang seg øyeblikkelig ved "connect", og quake nektet å starte... (segfaulta) Hmm.. Javelja. Så jeg tenkte at "aha! nå skal jeg teste de rpm'ene livna skryter sånn av...". Laster dem ned (glx og riktig kernel-module), og installerer dem. Stopper X, og tar en "nvidia-config-display enable". Starter X, og... nei vel. X får sig 8 (?!?) når den skal laste glx-modulen, og nekter å starte... Deaktiverer driverene, og ting fungerer. Men uten 3D da!... Ja jeg tok "sh nvidia-installer-blah-blah --uninstall" før jeg satte igang. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hva betyr egentlig sig 8? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 SIGFPE 8 Core Floating point exception Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 !?!? Merkelige greier det der... Hvorfor pokker? Jaja. Nå skal vel C3 inn snart. Gidder ikke styre så innmari. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå