Mobilguiden666 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 og egentlig moms på 24 % på toppen Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvordan er V3? har tenkt å kjøpe den selv, men finner nesten ikke noe info om den osv osv... lurte om du kunne fortelle meg litt om den. hva som er + og - Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 - ikke minnekort til MP3 spilleren - Kameraet tar veldig lyse bilder + TITANIUM + 262.000 fargers TFT skjerm! + Alt annet? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 også er det kun 5,5Mb? kan den fort få riper? jeg har mobilen som regelen kun i lomma. anbefaler du den for å si det sånn? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg skjønner absolutt ikke over hodet at noen kan nevne Siemens menyer som noe positivt. Vi vil gå så langt som å si at menyene til Siemens rett og slett er elskbare. Her har hver minste detalj høstet omtanke og blitt optimalisert for maksimal brukervennlighet og effektivitet. Etter å ha prøvd de knotete og trege menysystemene til Motorola og LG er det en fryd å finne tilbake til tysk presisjon. Dette har virkelig mye å si for total-opplevelsen av telefonen.------- Når det kommer til LGs menysystem må det sies å være en salig blanding av elegante snarveier og tungvinte løsninger. Sluttresultatet er et "sånn passe" menysystem, som er brukervennlig men alt for knotete til at vi kan gi det en anbefaling. Gjelder dette bare noen LG og motorola modeller? Jeg vet at det ble nevt i bl.a testen av LG 7100/7050/5400. Jeg vurderer LG F2100 eller motorola V600, men trege menyer "ødelegger" telefonen. Hva er deres erfaringer med menyene og telefonboken til V600? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 også er det kun 5,5Mb? kan den fort få riper? jeg har mobilen som regelen kun i lomma. anbefaler du den for å si det sånn? Ja, 5.5 men det finnes "grep " man kan gjøre for å øke dette til ca. 7 MB. Man får IKKE lett roper. Telefonen er av titanium Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Jeg skjønner absolutt ikke over hodet at noen kan nevne Siemens menyer som noe positivt. Vi vil gå så langt som å si at menyene til Siemens rett og slett er elskbare. Her har hver minste detalj høstet omtanke og blitt optimalisert for maksimal brukervennlighet og effektivitet. Etter å ha prøvd de knotete og trege menysystemene til Motorola og LG er det en fryd å finne tilbake til tysk presisjon. Dette har virkelig mye å si for total-opplevelsen av telefonen.------- Når det kommer til LGs menysystem må det sies å være en salig blanding av elegante snarveier og tungvinte løsninger. Sluttresultatet er et "sånn passe" menysystem, som er brukervennlig men alt for knotete til at vi kan gi det en anbefaling. Gjelder dette bare noen LG og motorola modeller? Jeg vet at det ble nevt i bl.a testen av LG 7100/7050/5400. Jeg vurderer LG F2100 eller motorola V600, men trege menyer "ødelegger" telefonen. Hva er deres erfaringer med menyene og telefonboken til V600? Syntes ikke menyene henger etter. Ikke mer enn andre. SE er vel kanskje best på dette området. Kan ikke se at dette skulle være en grunn til IKKE å kjøpe V600. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) hei hei! jeg lurer litt på hvor får du kjøpt E680? hvilket os er det på den? pris ca? Den er bestillt via USA :-) 550 dollar INKLUDERT FEDEX bud på døra :-) Det er ca. 3500,- OS er LINUX. Støtte for SD kort og har 55 MB innebygget minne fungerer den bra? den vs P910i? er det mp kamera på den? hva med toll? eller er det bare momsen? hvor langtid tok det før du fikk den? hvordan er det med service å sånt, kan jeg levere den til ett godkjent moto verksted i norge hvis noe fuck skulle skje? evt. hvis det er toll kan du skrive at de skal sende den som en gave? edit: går det ann å instalere norsk ordbok på den? Endret 16. november 2004 av kake_fredrik Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Zodiac har muligens autorisasjon for moto telefoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå