Gå til innhold

meet my MOTO family...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du har så mange motorola telefoner, Mobilguiden. Kjenner du deg igjen i dette?

Hentet fra V600 test:

Tråkig menysystem

Menysystemet til Motorola er ikke blant de beste. Man finner stort sett frem til det man leter etter, men det er kronglete å komme dit. Ofte krever det dobbelt så mange tastetrykk å få gjort noe i forhold til det vi er vant til fra Nokias og Siemens løsninger.

I tillegg er det en liten forsinkelse for hvert tastetrykk i menyen, noe som er til å irritere seg grønn over når man skal ha noe gjort.

Lenke til kommentar
Siden du har så mange motorola telefoner, Mobilguiden. Kjenner du deg igjen i dette?

Hentet fra V600 test:

Tråkig menysystem

Menysystemet til Motorola er ikke blant de beste. Man finner stort sett frem til det man leter etter, men det er kronglete å komme dit. Ofte krever det dobbelt så mange tastetrykk å få gjort noe i forhold til det vi er vant til fra Nokias og Siemens løsninger.

I tillegg er det en liten forsinkelse for hvert tastetrykk i menyen, noe som er til å irritere seg grønn over når man skal ha noe gjort.

NOPE!

Lenke til kommentar

:cry:

Jeg får like vondt inne i meg av å holde på med en Siemens telefon som jeg får av å se på den gamle Ericsson GA628'en (du leser for pokker meldinger bortover :no:) min som ligger i skuffen. Nå skal det nevnes at jeg kun har prøvd eldre Siemenser, men også S55 og M65. Det er bare noe som skurrer med de menyene, men jeg klarer ikke fortelle hva.

Lenke til kommentar

Hvor fikk du kjøpt den Rikkmund? Og hvor mye måtte du ut med, har prøvd å få tak i den jævla telefonen i et halvt år snart, ingen har dem ! Har vært på alle elkjøp i bergen..

EDIT: Glem det, ser på prisguiden nå at det faktisk er noen som har fått den inn på lager..

Endret av Sicho
Lenke til kommentar

http://allglobaltk.com/

Den koster 549.99 dollar ( dollaren er 6.23 idag!!! )

pluss ca. 50 dollar i frakt

Betaling via paypal, pluss 4.4 % av 549.99 i tillegg ( ca. 30 dollar )

TOTALT 630 dollar = 3925,- ( jeg fikk billig da jeg handler der mye og det er bekjentskaper )

HUSK at alle manualene er på kinesisk med det er engelsk språk. Manualen ligger på nettet i med engelsk :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...