Jack_d Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg vil sende bilder pr MMS via Telenor sine hjemmesider! Prøver å sende jpg filer som MMS noe som ikke blir akseptert, hvilket format må jeg bruke, og hvilket program bruker man til det? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 det skal gå det! men kansje over 100Kb ? Lenke til kommentar
Jack_d Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Neida! Har dem små allerede… men eventuelt… hvordan ”forminske” et bilde til å bli så lite? Er det bare å bruke photoshop til det? Bør vel gå det…Så da er det bare å få bildene til å funke som MMS-bilder…..Hvordan skal man få det til? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Så vidt jeg vet virker alle bilder som MMS. Telefon og operatøren har som regel sperre på 100-400kb så bildet må være større enn det (men det er tydeligvis ikke problemet ditt). Photoshop er et egnet verktøy. Det er jo meningsløst å ha et bilde som er 800*600 pixler når mobilskjermer som oftest er mindre enn 200*200 pixler. Overfør så bare bildet til telefonen og legg det som vedlegg på en MMS. Du sier at du vil få bildet til å "funke som MMS bilde". Hva mener du egentlig med det? At du skal klare å sende bildet i en MMS? Lenke til kommentar
Jack_d Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Funke som et MMS-bilde blir litt feil å si, problemet er at jeg prøver å sende MMS via telenor sine sider, og får feilmeldingen: "Filtypen på filen du lastet inn er ikke gyldig for multimedia-meldinger. Prøv å konvertere filen til et annet format. Bildet konverteres automatisk til passende MMS-format. " Bildet er en vanlig jpg fil som burde funke her... Rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå