Gå til innhold

Whitebox Cl 56

matley

Anbefalte innlegg

Vet at det blir mye om whitebox`s leveringstider her, men lovet å lage et innlegg så fort jeg fikk min levert. var først lit skeptisk til whitebox etter alt som er skrevet på dette forumet, så jeg bestemte meg for å prøve audionet (klarte ikke å unngå whitebox med de prisene) Bestilte som jeg skrev tidligere, på fredag. En cl56 med 1 GB ram og en hurtig harddisk ble bestilt. Fikk den idag levert på døra som bedriftspakke. Er kjempefornøyd med både service og leveringen! Fikk til og med prutet litt og med bæreveske. Så jeg får legge meg til de, som skal gi dere "vurdere" råd om whitebox; Dette er ingen ting å lure på!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er støynivået under spilling? Sitter og sprekker av forventninger

zetor: har ikke innstallert spill enda. Maskinen er knapt hørbar slik jeg har brukt den. Vifta slår seg på av og til (belastningsavhengig) men lydnivået er veldig lavt. Hadde fra før en HP Celeron 2.0 den bråker som et fly i forhold.

Lenke til kommentar

Audionet er jo en egen sjappe og det virker som de som jobber der er mer troverdige, alt etter alt så er jo whitebox desverre ikke så flinke med å holde det de lover..

Audionet svarer iallefall på emailer, dette er noe whitebox ikke er så flinke til...

Uansett er det en del "nye" på forumet som har bestilt, får se hvor fornøyd de blir når de har bestilt, prisen hos whitebox på cl1557 er iallefall uslåelig om du så bygger den selv... Men kan hende det i lengden er lønnsomt å bruke 1500 mer hos en anarkjent webshop, men hva vet vel jeg --

RScue

Lenke til kommentar

Her er siste oppdatering med MIN erfaring hos whitebox:

Etter utallige brutte løfter hva leveringstid angår, fikk jeg en telefon fra dem hvor de sa at de ikke kunne levere maskina likevel.

Men de hadde et annet "tilbud" til meg da... hvor jeg plutselig sitter med en 1488kr dyrere maskin med ikke veldig mye bedre spesifikasjoner.

Bestilte med andre ord en cl1557 men sitter igjen med en cl56. Får bare håpe den er verdt de ekstra kronene.

Syns egentlig det er en dårlig og ganske sleip måte å drive butikk på, men jeg var nå så desperat etter å få den i posten at jeg måtte bare slå til. Får bare håpe den fungerer som den skal og at jeg ikke angrer på det i ettertid.

Lenke til kommentar

Skal du ha cl56, er denne mye billigere hos multicom enn hos whitebox.

Min konfigurasjon (2.0Ghz, 80Gb disk, 1G ram) kostet 16.000, samme konfig hos whitebox kommer på 18.400. Multicom sendte samme dag som jeg bestillte, selv om jeg sendte en mail etterpå og ba om en annen disk-type enn den som satt i.

Lenke til kommentar

Oki, har en litt annen konfigurasjon enn deg da, så blir litt vanskelig å sammenligne.

Jeg har 1,7 dothan, 512mb, 80gb til 11488,-

Fikk beskjed om at dette var 3000,- under listeprisen deres, fordi jeg har fått så møkkadårlig service. Dog tar jeg selvsagt dette med en klype salt.

Slo som sagt til fordi da kunne de sende den idag.

Lenke til kommentar

Bare lurte på en ting...

Kommer muligens til å oppgradere til 1024mb senere, da antakeligvis fra komplett. Men hvilken type skal jeg da ha? Har aldri hatt lap før som dere sikkert skjønner... ble bare litt forvirra av "unbuffered" "non-parity" osv osv... Syns forresten det er rart at kingston-minnet er billigere enn twinmos sin på komplett... :/

Lenke til kommentar

Kan sikkert ta laaaang tid å få forbrukerrådet til å gjøre noe med saken. Men jeg skjønner deg selvsagt godt... er jo ikke holdbart en plass når de ikke klarer å levere halvparten av bestillingene de får, selv om man får oppgitt leveringstid 3-5 dager. Dette er vel den største løgnen jeg har sett på en god stund hvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...