tigergutten Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har en nec-1300 brenner, men klarer ikke brenne Verbatim Photo printable Dvd-R 8x cd`ene. Noen som vet om en firmware upgrade hadde hjulpet, eventuelt hvor jeg finner nyeste versjon? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hadde du leita litt på www.nec.com så hadde du nok funnet fram. Men nå var jeg snill og gjorde det for deg. Sjekk her: http://www.de.nec.de/softwareoverview2.php/id/557 Edit: Pass på å gjøre som det står der, sånn at du ikke gjør ting verre... Endret 13. november 2004 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 hehe, takker, men husker for et år siden, når jeg sist gjore firmware upgrade, da var de beste firmwarene ikke fra nec selv, men den siden er nede nå. Takker, noen som vet om dette vil hjelpe på mitt problem? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Om noen andre lurer, så gjorde dette susen. Nå vil den brenne disse dvd`ene også. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hadde vært fint om du ikke bumpet tråden så ofte. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hmm, takken for at jeg ga beskjed om at det funket thomas?? Bumpet tråden ("ingen som vet?") dagen etter jeg spurte, om jeg ikke husker helt feil så står det noe om x antall timer i reglene.. så jeg var LANGT utenfor fristen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå