Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har da altså en nokia 6230, når jeg holder på i galleriet mitt og ser filmer, hører lyder o.l så plutselig restarter den seg liksom. Det er ikke ofte det skjer, men en gang i blant, hva er det som er galt? noen som har vært borti lignende? Er ca 2 uker siden jeg kjøpte den og har behandlet den fint, den har ikke vært utsatt for fukt, støt o.l. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg er ikke 100% sikker, men det kan være et program problem. Prøv å oppgradere firmware, det kan fikse saken. Men som sagt jeg er ikke helt sikker, så se om noen andre her er smartere enn meg. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hvordan oppgraderer jeg firmwaren da? har aldri vært borti det før! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vel, du bare drar til en mobil butikk som har service på stedet, som kan oppgradere for deg. Hvis du har garanti på mobilen så skal de gjøre det gratis. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 ok, takk. Men hvordan kan jeg vite at det finnes en nyere versjon enn den jeg har nå? jeg har versjon 4.44 nå og jeg tror det er den nyeste versjonen?! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 [quote name='Blazter' date='13/11/2004 : 17:28'] Jeg har da altså en nokia 6230, når jeg holder på i galleriet mitt og ser filmer, hører lyder o.l så plutselig restarter den seg liksom. Det er ikke ofte det skjer, men en gang i blant, hva er det som er galt? [/quote] Det kan være problemer med batteriet. Har 3510 og har opplevde liknende. Det har ikke skjedd på lenge nå. Det kan være fordi telefonen har vært på for lenge, men hva vet jeg... Prøv å skru av batteriet når det har godt en stund. Og unngå å lade hvis du har mere enn én strek igjen på batteriet. Prøv å la batteriet gå helt ut en gang i blandt, særlig når telefonen er ny. Da er det viktig... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 kanskje det kan være at batteriet er for nytt enda. Jeg bruker ALLTID å lade batteriet helt ut før jeg lader opp telefonen igjen, da holder det lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå